Laitettiin töllön ja tietsikan väliin piuhasatsi,valmispakkaus. Muuten kaikki hyvin, mutta töllössä ei näy värejä,tietsikan näyttö kyllä menee töllöönki. töllö aika vanha Philips ja PC 1v vanha Fujitsu Siemens. Tietäskö kukaan vastausta tähän ongelmaan?
PC+TV=ei värejä
9
496
Vastaukset
- Unto Kuutamo
Vanhoissa telkkareissa kuva näkyy monesti mustavalkosena....ratkaisu ---> osta uus tellu!
Töllössä pelataan pleikkari 2:sta ihan sujuvasti ja värit näkyy hyvin. Mikshän ei tietokoneen kanssa pelais?
- Unto Kuutamo
Nella-66 kirjoitti:
Töllössä pelataan pleikkari 2:sta ihan sujuvasti ja värit näkyy hyvin. Mikshän ei tietokoneen kanssa pelais?
Se on vähä eri juttu se tietokoneesta tuleva signaali.
- olet unto
Unto Kuutamo kirjoitti:
Se on vähä eri juttu se tietokoneesta tuleva signaali.
Menisit pois täältä.............
- kohtaa
olet unto kirjoitti:
Menisit pois täältä.............
se typerä juttu oli, ainakaan minä en sivusta seuranneena sitä äkisti löydä.
- ...
kohtaa kirjoitti:
se typerä juttu oli, ainakaan minä en sivusta seuranneena sitä äkisti löydä.
että sopiva s-video-komposiitti adapteri maksaa kolme euroa ja dorka joka ei sellasen olemassaolosta tiedä kehottaa ostamaan uuden telkkarin.
- laittaa
näytönohjaimelta säädöistä lähtevä signaali komposiitiksi.
- ...
Välttämättä tuo ei onnistu, mutta kodintekniikkaliikkeissä myydään s-video komposiitti adaptereja. S-video liitin on sellanen pyöreä jossa on 4 piikkiä sisällä, komposiitti taas on sellainen normaali rca-liitin, vaippa ja yksi paksumpi piikki, yleensä keltainen.
Tuolla lisää aiheesta
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/15658
Kävi niinkuin yleensäkin, saatiin värit töllöön melkein heti ku oli avunpyyntö laitettu :D
Kiitos kuitenkin oikeasti asiasta jtn tietäville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184