Adolf Hitler nauraa hohotti kolkosti ohjatessaan avaruusalustaan kohti Maata. Hän oli mielessään käynyt läpi häikäilemättömän suunnitelmansa vielä kerran, ja se vaikutti aukottomalta. - Maailman herruus on pian minun, Braunaun mies raakkui innoissaan. - Viimeksi olin liian lempeä, mutta nyt en tee samaa virhettä! Hitler näytti nuorentuneelta ja tarmokkaalta, ja ryhti oli jälleen moitteeton. Berliinin bunkkerin vapiseva ihmisraunio oli enää vain haalistunut muisto, ja tilalla oli uudistunut Superhitler! Hetkeksi menneet tapahtumat saivat synkän varhon häivähtämään Führerin viiksekkäillä kasvoilla. 30.4.1945 Hitler oli ammuttu avaruuteen salaisella V-3 raketilla, ja viime hetkellä hänet oli pelastanut avaruudessa partioinut alieneiden alus. Alienit olivat epäonnekseen vieneet Hitlerin planeetalleen toipumaan, ja toivuttuaan Hitler oli tehnyt verisen vallankaappauksen, ja asettunut planeetan diktaattoriksi. Ja nyt hän oli vihdoin palaamassa Maahan... suunnitelma oli yksinkertainen mutta nerokas. Ihmisuhreja olisi pari-kolme miljardia, mutta mitäpä tuosta... Hitler päästi röhönaurun. - Jees, täältä tullaan, hän hihkaisi ja painoi kaasua.
Superhitler Strikes From Outer Space
F. Tolstoi
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219