tekeekö mitään

alottelia

kannattaako ostaa hobby hallista biljardipöydän koko174*84*4 hintaa 395 aikuiselle alottelialle mahtuis olohuoneseen sopivasti

3

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hobby Hallin pöydät ovat suoraan sanoen sieltä ja syvältä. Ei niillä ikinä opi pelaamaan. Ovat kiikkeriä ja kestämättömiä. Suosittelen ostamaan vaikka käytetyn kivilevypöydän.

Lastulevypöytä ei nimittäin kestä pitkäänkään! Pöytälevyn kulumisen huomaa siitä kun pöytä painuu vinoksi ja sen jälkeen pallot eivät mene sinne minne niiden pitäisi mennä.

Koosta sen verran, että se tilantarve mikä esitteessä lukee, on ihan oikeasti se vaadittu tilantarve. Ota huomioon että 145cm köö ON pitkä ja mielellään tuonkin kokoisella pöydällä saisi olla lyöntitilaa vähintään sen 2 metriä per sivu! Eli 5 x 5 tai 4 x 5 - metrinen huone olisi aika passeli kunhan tyhjää tilaa on tarpeeksi.

Aloittelijalle suosittelisin sellaista neuvoa että aloittaa ensin pelaamisen vaikka salipöydällä ja siellä opettelee kunnon perustaidot. Tämän jälkeen vasta voi katsella omaa pöytää.

• pool

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

• Jone-81
        pool kirjoitti:

Puu/lastulevy ja muilla lelupöydillä ei loppupelissä ole biljardin pelaamisen kanssa mitään tekemistä. Tosin, jos on tyytyväinen leluun tai esim haluaan lasten kanssa leikkimiseen soveltuvan pöydän, niin hobby hall pöydät kelpaa hyvin. Jos taas on oikeasti innostunut biljardista, kannattaa hakeutua lähimmälle biljardisalille joissa on oikeat pöydät sekä samalla saa opastusta.

Oon samaa mieltä. Nuo MDF-pöydät eivät ominaisuuksiltaan ole koskaan kivipöydän tasoisia. Selllainen joka mielii ominaisuuksia niin kumartakoon kivipöytään päin.
        Itse hankin kivipöydän paikasta www.pelipaikka.fi, pöytä painaa 175kg ja maksoi uutena 849 euroa. Oon ollut tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe