kun me

ei iskän kaa

nähä hirveen usein, välit on kyllä tosi hyvät ja soitellaan ja pyytää mua käymään, mutta kun niin kaukana asuu niin en pääse usein käymään, ni onko vähän hölmöö lähettää sellanen kortti et onnea maailman parhaalle isälle tai harvalla on samanlainen isä tai jotai..ei me puhelimessakaan muuta puhuta ku et mitä kuuluu ja tämmöstä perusjuttua.. iskä on kyllä minulle tosi tärkee,tärkeempi mitä se kuvitteleekaan.. haluasin jonkun kortin lähettää ja myös pienen lahjan... et oisko ideoita?

4

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se..

olis lahja jos menisit käymään sen luona...ei kait se niin kaukana ole jos on sentäs samassa maassa,
      Laita vaan kortti meneen.....

• Nimetön

....että laitat korttiin : "hyvää isänpäivää"??

• e123

kyllä iskällekkin on hyvä kertoa tunteistaan ja kortti on siihen oiva keino varsinkin jos ette ole tottuneet kertomaan tunteista avoimesti. Isäsi on aivan taatusti mielissään jos kortissa lukee: "maailman ihanimmalle isälle" ym. Korttiin voit vielä raapustaa vaikka että; "vaikka ei nähdä usein olet tärkeä minulle" jne.
      Isälläsi on varmasti kova ikävä sinua ja hän ilahtuu muistamisesta.
      Miehille puhuminen ei ole niin helppoa niin siksi puhelinkeskustelut liittyvät säähän ym.perusjuttuun, hän ei varmaankaan oikein tiedä mistä juttelisi kanssasi..auta häntä siinä.

• isääni

Se asuu aika kaukana meiltä. En edes soittele tai kirjottele sähköposteja, mut lähetin nyt kuitenkin kortin ja pienen pehmolelun, jotta hän muistaisi minut aina. En ole käynyt isällä varmaan vuoteen, ja enää en oikein kehtaa edes mennä, kun oon ollu niin kauan pois. Korttiin kirjoitin vain:"Onnellista isänpäivää!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe