piti olla treffit suomi24:ssa tapaamani miehen kanssa. montaa päivää ei keritty kirjoittelmaan.. mies halusi ehdottomasti livenä nähdä. ja tutustua sitten paremmin. vieläpä vieraassa kaupungissa meille molemmille, koska välimatka pitkä.
mies ei vastaa puheluun ennen junan lähtöä, vain viesteihin. kuulemma ihan normaalia, koska "puhelin äänetömällä yleensäkin"?!? enpä noussut junaan sitten ja nyt saan itse kuulla olevani outo!!
mikä lie miehiään, mutta ei ainakaan, se mitä hain.
hyväksyttävät oharit (?)
10
3161
Vastaukset
- pitäisi
kertoa jo paljon ettei vastaa puheluihin ja pitää äänettömänä, melkein voisi sanoa että 100% varattu on. Teit oikein kun et noussut junaan.
- liian hyvä :)
näinpä minä senkin ajattelin.
tyhjän saa pyytämättäkin!
kiitos rohkaisevasta kommentistasi, hyvää jatkoa sinulle!
- satuitko lukemaan
tuon jutun tuossa pari riviä alempana?
Tuntuu olevan yleistä miesten keskuudessa tuo "äänettömyys" ja "vastaamattomuus" puheluihin.
Kuinka pitkälle ukkomiehet ovat valmiita menemään päästäkseen vieraisiin.
Joka kaupungissa pitäsi olla laillinen ilotalo johon kyseiset "ukkelit" voisivat mennä varojensa mukaan.
Taitais hävitä innokkuus kun pitäis omasta pusseista pulittaa rahaa muun lisäksi.
Ukothan ovat tunnetusti saitoja mitä naistensa hemmotteluun tulee. Ymmärsinkö oikein, että olit sopinut tapaavasi jossain ja ilmoittamatta mitään et tullutkaan paikalle? Siis teit otsikkosi mukaan tieten tahtoen ja tarkoituksella "oharit".
Jos näin teit, niin et ole luottamuksen arvoinen. Sopimukset pidetään tai sitten ei tehdä sopimuksia. Kertomassasi tilanteessa minimi on lähettää viesti ettei tulekaan paikalle. Selittelyjä tai tekosyitä ei tarvitse keksiä. Viestiyhteys teillä kertomuksesi perusteella oli, vaikka et kyseisestä viestitystavasta pitänytkään.
Olettamuksesi "treffikumppanisi" motiiveista voi pitää paikkansa tai voi olla pitämättä paikkaansa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että toimit petollisesti. Et ole "outo" olet pettäjä. Petollisuus ei valitettaasti ole outoa (ilman lainausmerkkejä).
Jos sen viestin, vastoin kertomustasi, sittenkin ennen sovittua treffiaikaa lähetit, niin et siltikään ole "outo". Olet tervejärkinen (Tosin sekin voi olla outoa, ilman lainausmerkkejä.). Vaistoonsa tulee luottaa parisuhdeasiassa ja ainakin katsoa vähän pidemmän aikaa tapausta ennen tapaamista jos siltä vähänkään tuntuu.- se aloittaja
monen viestin jälkeen mies soitti, juna olisi ollut niillä minuuteilla lähdössä. kysyin miksei vastaa puhelimeen?? ja tästä käytiin yllämainittu keskustelu "puhelimen äänettömyyden normaaliudesta". puhelun aikana sanoin, että en tule, että on liian epäilyttävää. sain luurin korvaani, ja heti perään viestin jossa vituteltiin ja haukuttiin oudoksi.
eli toisaalta en kai sitten tehnytkään "oikeita" ohareita, koska sanoin etten tule.
näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit" - valinnanvapaus
se aloittaja kirjoitti:
monen viestin jälkeen mies soitti, juna olisi ollut niillä minuuteilla lähdössä. kysyin miksei vastaa puhelimeen?? ja tästä käytiin yllämainittu keskustelu "puhelimen äänettömyyden normaaliudesta". puhelun aikana sanoin, että en tule, että on liian epäilyttävää. sain luurin korvaani, ja heti perään viestin jossa vituteltiin ja haukuttiin oudoksi.
eli toisaalta en kai sitten tehnytkään "oikeita" ohareita, koska sanoin etten tule.
näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit"aivan oikein teit, et edes mitään ohareita koska ilmoitit ettet tule ja takuulla ei ole puhtaat jauhot pussissa kun ei vastaa sinulle puheluusi, onnea sinulle ja ennakkoaavistus on usein oikea!!
se aloittaja kirjoitti:
näin jälkikäteen olo on helpottunut ja tiedän myös sen, että tunteisiin, ennakkoaavistuksiin (miksi sitä kukakin kutsuu!), kannattaa luottaa! jos ennen tapaamista jo tuntuu tältä, epävarmalta jne., miltä tuntuisi suhde miehen kanssa myöhemmin? no, sitäpä minä en ainakaan saa tietää. tämä siis vain vastauksena oliko oikeat vai "leikkioharit"Toimit siis sittenkin oikein vaikka kerroit ensin toisin. Parempi niin päin kuin toisin päin.
- Hän teki
aivan oikein, kun ei noussutkaan junaan..Kylläse on kuule semmoinen juttu, että jos mies on rehellinen hän vastaa puhelimeen..Ihan turha keksiä tekosyitä, miks ei vois muka vastata puhelimeen..
- ristiriitaisesti..
argonautti kirjoitti:
Toimit siis sittenkin oikein vaikka kerroit ensin toisin. Parempi niin päin kuin toisin päin.
onkohan sulla kaikki kotona siellä yläkerrassa?
- kaivataan_taas
Hei.
Olen 30 vuotias mies ja tiedän mistä tässä on kysymys. 180/70 ja urheilullinen ja ihan varmasti komea ja sivistynyt. JA kyllä minulla on tälläkin hetkellä tiedossa nainen(kaunis, vaalea), joka olisi halukas seurustelemaan kanssani. Tämä nainen ei liity seuraaviin negaatioihin, vaan kuuluu 2,2% vähemmistöön, ok suom.naiset.
Niitä on.
Olen kaikesta komeudestani, mielenkiintoisesta ja vireästä persoonastani huolimatta saanut osakseni jo kaksi onnistunutta oharikokemusta, peräkkäin.
Näihin on olemassa vain kaksi selitystä.
1. Ns. Ulkoinen, naiset eivät olleet kovin hääppöisen näköisiä. "Eli miksi olisin niistä kiinnostuneita?" Paneminen toki olisi maistunut.
Mutta olin kuitenkin asialla ihan vain koska ihmiset olivat kiinnostavia. Toivon todella, että sopiva vedätettävä mies kuitenkin näille rupikonnille löytyy. Niin, luit oikein,
r-u-p-i-konnille.
2. Ns. P****voiman muunnelna, eli p****oikeus.
Tämä on ns. kirjoittamaton sääntö ja laki, jonka mukaan naisen ei tarvitse vastata viesteihin, saapua paikalle, vastata puhelimeen, tms. Vaikka asiasta on sovittu ihan asiallisesti ja todella niin, että tapaaminen on ollut mahdollinen. Tämä samainen V****maisuuden muoto aiheuttaa n. 500% kaikista avioeroista ja muista parisuhteisiin liittyvistä ongelmista. Sama lakipykälä(PV-LAKI-021§23) on paljolti aiheuttanut kärsimystä ja suurta elämänlaadun heikkenemistä ihan kunnollisillekin miehille. Naiset käyttävät yleensä hyvin mielellään tätä pykälää hyväkseen pönkittääkseen omaa useimmiten mitätön itsetuntoaan.
Sitä aina sanotaan, että suomalainen mies on väkivaltainen, ruma ja tyhmä. Mutta..
Ärsyttävyys ja epäviehättävyys pitoisuuden mittausten perusteella. Kalibroinnin jälkeen;
Suomalaiset naiset ovat noin 15,6% useimmin kuin miehet ns. epäviehättäviä. Eli tähän kuuluu, rumat kasvot, läski, ruma(kaikki kohdat)
Persoonallisuus on yleensä(n.97,8%)
jankuttaja, itseriittoinen kusipää, katkera, roikkuja, vedättäjä, ym.
Suomalaisen naisen perusluonteenpiirre on
kuitenkin; epärehellisyys, valehtelu
Lopuksi sanat; löysän emättimen "pieru" ja taustalle musiikiksi "porilaisten marssi"
Kiitos - Kiitoksia paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846