Soundissa 10/2006 listattiin lehden toimittajien suosikkikokoelmalevyjä. Mitkä ovat teidän suosikkejanne? Tässä muutamia omia valintojani.
The best of Nick Cave & The Bad Seeds:Erittäin karismaattinen artisti,jonka tulkinnat koskettavat syvältä,kun ottaa huomioon senkin,että nähnyt myös elämän nurjia puolia.
Juice Leskinen: Kautta aikain 1&2 Ismo Alangon ohella tärkein suomalaismuusikko minulle.Nämä kaksi tuplalevyä osoittavat,miten monipuolinen mies on kyseessä.
Abba:The Definitive Collection Tämän tuplalevyn ensimmäisestä neljästä kappaleesta löytyy kolme vähemmän mainiota kappaletta,mutta sen jälkeen saakin nautittavaksi maailman parasta popmusiikkia.
Kaseva:Monen vuoden jälkeen Yhtye,jonka voisi kuvitella olevan nykyistä tunnetumpi.Levy täynnä upeaa materiaalia.
Apulanta singlet 1993-1997 Yhtye,jonka parissa tuli vietettyä teinivuodet.
Parhaat kokoelmat
2
210
Vastaukset
- Öövini
Deep Purple-The best of Deep Purple
CCR-Chronicle
Alice Cooper-Greatest hits
Tuomari Nurmio-24 karaattia
Jimi Hendrix-The best of Jimi Hendrix
Black Sabbath-The best of Black Sabbath
Rainbow-The best of Rainbow
The Kinks-The singles collection
Whitesnake-The early early years
Sielun veljet-Myytävänä!
The Rolling Stones-Big hits- j309
lista kun ottaa tuon juomari turmion pois ja tilalle se paras: Thin Lizzy: Live and Dangerous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244