Kerron sen teille,että neitsyt on niin
IHANA ,etten voi sitä sanoiksi pukea,
niin paljon hyvää !!!
IKI -IHANA NEITSYT !!!
8
2221
Vastaukset
- bannattu1
niistähän kaikki miehet haaveilee
- AROSUSI-09
Tulipa hyvä olo,kun joku aina välillä oivaltaa neitsyt-merkin erinomaisuuden:)
- Cryz(NeitsytN)
Saahan sitä niin sanoa... Voiko silti kurjempaa ilmestystä ja hermoheikomapaa luonnetta olla kuin Aurinko- ,kuu- , ja nousevaltaan merkiltä oleva Skorpioni, joka onkin itseasiassa todellisesti Neitsyt:D Viikonloppu meni selitellessä kaikille että miksi olin niin raivoissani... x) *ei jaksa*
- AROSUSI-09
Cryz(NeitsytN) kirjoitti:
Saahan sitä niin sanoa... Voiko silti kurjempaa ilmestystä ja hermoheikomapaa luonnetta olla kuin Aurinko- ,kuu- , ja nousevaltaan merkiltä oleva Skorpioni, joka onkin itseasiassa todellisesti Neitsyt:D Viikonloppu meni selitellessä kaikille että miksi olin niin raivoissani... x) *ei jaksa*
niin että älä jaksa:)
- hihhihi
Cryz(NeitsytN) kirjoitti:
Mulla on kans nouseva merkki Skorpioni.
Oon iha ihmeelline luonteeltani:D - Cryz(Neitsyt N)
hihhihi kirjoitti:
Mulla on kans nouseva merkki Skorpioni.
Oon iha ihmeelline luonteeltani:Dniinpä, on aika vaikeaa välillä hillitä itseänsä...:D
- neitsyt mies
Neitsyt mies ON TODELLA IHANA , LÄMMIN SYDÄMMINEN , LUOTETTAVA , TOISET HUOMIOON OTTAVAVA , JNE . LISTAA VOISI JATKAA .
Mutta todellisuudessa tämä on näin , tasa-arvo jota hän pitää naisessa , ei aliarvioi , ei valita eikä ruikuta , taas vastaavasti ei myöskän naisen tarvitse . Se ei tuo mitää ei arkeen kuin juhlaankaan .
Antaa ja osaa arvostaa elämää , mitä hänellä on . - Nouseva Jouskari
Osuit oikeaan. Olemme ihania, älykkäitä, tuntevia. Ei täydellisyyden tavoittelu ole väärin, vaan se antaa eväät ymmärtää olemista ja etsiä vastauksia. Olkaamme ylpeitä siitä mitä olemme.
Neitsyt mies (42v)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299