Jokohan huomenna maanantaina nähdään ensimmäinen koskemattomuuskisa Suomen Big Brotherissa? Maanantainahan suoritetaan jo seuraava nimeäminen joten sitä ennen pitäisi järjestää... päivätehtävänä esim...
Jokohan huomenna koskemattomuus
7
1584
Vastaukset
- homma_
jos näin, niin varmaan joku valmiiks pedattu homma,
niin et voittaja on Kaki, tai sitte Olli. - olisi uskonut
Että näin näkyvästi BB haluaa pelata suosikkinsa puolesta.
Jos koskemattomuutta suunnitellaan BB junailee sen Miralle tavalla tai toisella. Ovat kyllästyneet joka viikko ruuvaamaan äänestystulosta.
Päiväkirjahuoneen keskusteluista näytetään vain sopivat osat. BB:n on siellä helppo vedättää kilpailijoilta vaikka mitä lausuntoja.- teini...
Joo, BB ihan varmaan ruuvaa äänestystuloksia. Tottakai ne haluu tiputtaa pois sellaiset tyypit, joilla oikeesti on kannattajia, jotka tuhlaa järjettömästi rahaa suosikkinsa talossa pysymiseksi. Joo tietysti, ekana pois ne, joista tuotantotiimille tippuu eniten rahaa. Ei kai viihdettä nyt kukaan rahasta tee!
- ei 10 vuoteen!
En usko
- kaulanantaan
:-D
Oon samaa mieltä että ruuvaavat tuloksia mutta kyllä Mira on sellainen lypsylehmä että se pitää olla äänetyksessä.
Äänestystuloksia on varmaan helppo koplata tuon naurettavan plus ja miinus äänien vuoksi. Kyllä on lapsellisen naurettava tapa. Sehän on aivan sama onko vain plus ääniä tai vain miinus ääniä. Sillä saadaan vain sumutettua äänestäjiä.
- vanha äijä
lapsellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358