Ostimme 5 sitten asunnon. On jo lähes maksettu, joten mieltä kaivaa, josko toinen kuoleekin ykskaks. Meillä on testamentti toisiamme varten asunnosta, ja vain siksi, että kummankaan perilliset eivät pääse tähän käsiksi.
Mutta mikä mahtaa olla veroprosentti toisiamme kohtaan testamentin toteutuessa, pankin vakuutus kun maksaa jäljelle jäävän lainan pois. Taitaa tulla tuo meidän keskinäinen testamentti meille kalliiksi, jos (toivottavasti ei koskaan) toinen kuolee? Olen yrittänyt puhua, että menisimme naimisiin, mutta ei mies tuota oikein käsitä!
avoliiton
veroprosentti
2
803
Vastaukset
Aviopuoliso maksaa perintöveroa 10-16% riippuen perinnön määrästä.
"Avopuoliso" siinä kun muukin lähisukuun kuulumaton maksaa vastaavasti 30-48%.- asiallisesta vastauksestasi
en jaksa aina kaikkea googlettaa, kun täältä saa melkeis heti vastauksen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846