Elikkä onko jollain kokemuksia kyseisestä luistinmallista, onko hyvät? Onko esim. se ilmalla täytettävä takaosa hyödyllinen vai kenties ihan turha?
Reebok 5K Pump kokemuksia?
5
4731
Vastaukset
- rbk
Luistimet ovat ihan älyttömän hyvät..Mielestäni olen ihan ok luistelija vedin 2 viime kautta ccm vector 6.0:lla ja loppuunterotetuilteril..noilla pystyin tehä kaikenmailman kiekurat ja sun muut jutut..mut sitku sain RBK 5k pump niin nythä nmä suorastaa lennän tuol jääl..luistelu parani huomattavasti jopa itse tunsin muutoksen...kyllä siitä pumppu jutusta on iha hyötyy...mene, osta ja koita niin tiedät itse sopiiko luistimet sinulle parhaiten...
- kaper
ne on paarhaat tähän asti mulla olevat luikkarit
- young crosby
Tuntuu hyvältä jalassa ja aika keveet juniori luistimet... ''MUTTA''... silti ilmatyynyt hiukan ylimainostetut
- eflex
nuo ovat maailman parhaat luistimet mulle... öö en osaa enempää kuvailla. :)
- Anonyymi
Vedän vielkin näillä ja just soiteltiin Dallasista, ett Hine tarvis vähän jeesii siel. Löin stetsonin jo Samsoniteen ja just tsekkailen lentoja 🙌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823