Se ois aika hirveetä juoksisin pakoon hippulat vinkuen!
Mitä jos näkisit marleenan näyttelijän kadulla.
4
359
Vastaukset
- maarrii
miks olis ! :D mä varmaan vaan kattoisin sitä silmät pyöreenä :DD ja jos olis kamera niin "napss"napss" :D
- sims1
se on muuten ärsyttävä näyttelijä päikkäreissä,ne sen ilmeet on tyhmät ja vanhanaikaiset
- Mino-96
sims1 kirjoitti:
se on muuten ärsyttävä näyttelijä päikkäreissä,ne sen ilmeet on tyhmät ja vanhanaikaiset
Aivan mutta jos muutaisit vaikka Amerikkaan ja näkisit sen kadulla niin mitäs sit,mä varmaan lähtisin karkuun varsinkin jos sillä olisi vihreet piilolinssit!PS:Kiitos kun vastasit!On tosi kiva jutella jonkun kaa joka kattoo päikkäreit!
- zeka 94
Mino-96 kirjoitti:
Aivan mutta jos muutaisit vaikka Amerikkaan ja näkisit sen kadulla niin mitäs sit,mä varmaan lähtisin karkuun varsinkin jos sillä olisi vihreet piilolinssit!PS:Kiitos kun vastasit!On tosi kiva jutella jonkun kaa joka kattoo päikkäreit!
kattosin vaa silmät pyöreinä jos se kattos mua mä kääntyisin... ja varmaa seuraisin sitä :D en tiiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947