BB:ltä oli toisia kilpailiota kohtaan väärin ja kun 50000euroa palkintona joku voi vielä viedä tän asian käräjille ja koko ohjelma fomaatti loppuu BB-talo ei pysy itse sääntöjen mukaan pelamaan eli Ollia yritetään saada voittajaksi!
(se tyttöystävän kanssa puhelu oli liikaa).
-Ulkopuolisiin ei saa olla mitenkään yhteydessä kilpailun aikana eikä saa edes vihjailla ellei jotain ole sitten vakavampaa sattunut.
Ollin
4
736
Vastaukset
- Englannin...
Kyllä jossakin Englannin alkupuolen BB:ssä oli myöskin tällaisia puheluita kotiin.
- kiinni
ketään ei kiinnosta ollin palkinto, mee itte haastaan oma ruma naamas oikeuteen. bb tekee just sitä mitä itte haluu ja tietää voivansa tehä, ja voin arvata että sulle ei oo vittuakaan aavistusta big brotherin ohjelmaformaatin sopimukseen liittyvistä säännöistä yms. soppareista mitä asukkaat on tehny etc. meeppä haastaan big brother oikeuteen ja sano että iltalehessä luki et ne ei oo yhteydes ulkomaailmaan ollenkaan, et ei tos voi käydä noin NII !!!, VITUN URPO jos et oo perillä asioista ni painu helvettiin valittamasta, ketään ei kiinnosta, jos kiinnostaa ne on yhtä perseestä ku sinä. ja kaiken lisäks siinä puhelussa välitetty tieto ei strategisesta suunnasta katottuna vaikuta mitenkään pelin kulkuun. Se oli yksittäinen pakinto joka olis voinu tulla kenelle tahansa. ja vitustako sä tiiät olisko hänen tyttöystävä edes saanu mainita mitään sellasta joka olis auttanu ollia pelissä eteenpäin. Tietenkin se autto motivoimaan ollia pelissä että hän sai puhua, mutta yhtähyvin ollille oltas voitu antaa päiväkirjahuoneessa kameroilta vapaa tilaisuus jossa hän olis voinu runkata, ja tämä olis myös varmasti motivoinu häntä jatkamaan. mutta tosta ei olis kukaan valittanu. joten sä voit syödä ison kasan paskaa ja turha vastaa tähän mitään valitus kommenttii mua ei kiinnosta, kuhan haluun vaan valasta sun vammasia aivosoluja
- Jasmiini2000
Olipa tunnepitoinen viestivastaus. Ihan hyvä sellainen perusteluineen. Kuten oli myös se Ollin saama puhelu, joka ei varmasti haittaisi ketään muuta, kuin jotakin vinkujaa, jolla ei oikeasti ole ihan homma hanskassa, jos kohta toinenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047