tän päiväisessä jaksossa shawn näki janin. Niin se näytti jotenkin iloselta :oooooooo! kuvittelenkl vai onko tootta et se oli ilonen. ja se sano "käyn moiiikkaamas bellee ja tuun takas" niin huijasko se vaan? se vaikutti iha et tarkottais sitä :(((
SHAWN JA JAN!!!!
7
498
Vastaukset
- _._._
Shawn yritti vaan pelata ittensä ulos sieltä Janin talosta. Oikeesti se olis varmaan menny suraan Bellen luo :D ja ilmottanu Janista virkavallalle, jotta ne olis vieny sen hoitoo!!
- pindy
otsikko^^
- maarrii
no hyvä :D ajattelinki et shawn on ihan dille et heti ku joku haluun harrastaa sen kaa seksií niin heti suostuu :DDDD !!!!!!!
- thesims1-fani
maarrii kirjoitti:
no hyvä :D ajattelinki et shawn on ihan dille et heti ku joku haluun harrastaa sen kaa seksií niin heti suostuu :DDDD !!!!!!!
Siis se Jan on niin epätoivonen ja naurettava. Siis niin idiootti.. Mä aina mietin että mitäs jos ite olis siin kaltereis. mä ainaki yrittäisin kaikkeni et pääsisin pois.
- sara
thesims1-fani kirjoitti:
Siis se Jan on niin epätoivonen ja naurettava. Siis niin idiootti.. Mä aina mietin että mitäs jos ite olis siin kaltereis. mä ainaki yrittäisin kaikkeni et pääsisin pois.
millon viimeksi näimmekään kokonaisen realistisen jakson..
- kukkuu
jan pitää shawnin koko kesän vankina ja pääsee vapaaks sillon ja philipin ja bellen häät on menossa juuri ja sillon shawn menee kirkon ikkkunasta läpi moottori pyörällä,
ja estää häät.- patsy
Shawn ei onnistu estämään häitä, Philipistä ja Bellestä tulee aviopari. Shawn onnistuu kylläkin melkein tappamaan Bellen tyhmällä ja vaarallisella tempullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012