onko jollain tietoa agadirin vuokratasosta?löytyykö sieltä kalustettuja kaksioita? miten asunnon löytäisi? mistä lähtien tulee olla viisumi? miten viisumin saa ja mitä se maksaa? ja kertokaa mitä muuta asumisessa marokossa tulisi ottaa huomioon?
agadirin vuokrataso ym.
1
330
Vastaukset
Agadirissä on useita myyntitoimistoja, jotka sekä myyvät että vuokraavat huoneistoja. Suurin oli ainakin 20-ayot kadulla hotelli Al
Madina Palacen talossa. Kadulla liikkuu myöskin ns. vapaita huoneistojen vuokraajia.Agadirin keskustassa vuokra on suhteellisen kallista, mutta mitä kauenmmaksi keskustasta mennään niin vuokra laskee. Tällöin on kuitenkin otettava huomioon matkakulut. Marokkolaisessa kaupunginosassa eli Taljbortissa on ollut myöskin pieni vastaavanlainen toimisto.Nämä ovat kevään maalis-huhtikuussa ainakin olemassa.Nyt en ole aivan varma, mutta vuokrat lienevät siinä 6 000 dirhamista ylospäin. Lähikylistä löytenee halvempiakin. Viisumitta saa oleskella maassa 3 kuukautta.Viisumin saa Marokon suurlähetystöstä Helsingissa. Osoite on muistaakseni Runeberginkatu 5.Viisumitta oleskelun suhteen pitää olla hyvin tarkka, ettei aika ylity. Viisumin hinnasta minulla ei ole tietoa.Minulla itselläni ei ole kokemuksia huoneiston vuokraamisesta vaikka olen sitä kyllä usein ajatellutkin,Eläminen Agadirissa on muutoin halpaa.Nämä tiedot ovat nyt varsin puutteellisia, mutta ehkä joku muu voi kertoa tarkempia tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327