onko jollain tietoa agadirin vuokratasosta?löytyykö sieltä kalustettuja kaksioita? miten asunnon löytäisi? mistä lähtien tulee olla viisumi? miten viisumin saa ja mitä se maksaa? ja kertokaa mitä muuta asumisessa marokossa tulisi ottaa huomioon?
agadirin vuokrataso ym.
1
320
Vastaukset
Agadirissä on useita myyntitoimistoja, jotka sekä myyvät että vuokraavat huoneistoja. Suurin oli ainakin 20-ayot kadulla hotelli Al
Madina Palacen talossa. Kadulla liikkuu myöskin ns. vapaita huoneistojen vuokraajia.Agadirin keskustassa vuokra on suhteellisen kallista, mutta mitä kauenmmaksi keskustasta mennään niin vuokra laskee. Tällöin on kuitenkin otettava huomioon matkakulut. Marokkolaisessa kaupunginosassa eli Taljbortissa on ollut myöskin pieni vastaavanlainen toimisto.Nämä ovat kevään maalis-huhtikuussa ainakin olemassa.Nyt en ole aivan varma, mutta vuokrat lienevät siinä 6 000 dirhamista ylospäin. Lähikylistä löytenee halvempiakin. Viisumitta saa oleskella maassa 3 kuukautta.Viisumin saa Marokon suurlähetystöstä Helsingissa. Osoite on muistaakseni Runeberginkatu 5.Viisumitta oleskelun suhteen pitää olla hyvin tarkka, ettei aika ylity. Viisumin hinnasta minulla ei ole tietoa.Minulla itselläni ei ole kokemuksia huoneiston vuokraamisesta vaikka olen sitä kyllä usein ajatellutkin,Eläminen Agadirissa on muutoin halpaa.Nämä tiedot ovat nyt varsin puutteellisia, mutta ehkä joku muu voi kertoa tarkempia tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431