Osoitteessa www.80srocks.net on avattu 80-luvun musiikin kokoontumispaikka.
Toiminnassa on vasta foorumi, loppuosa sivustoista valmistuu piakkoin.
Jos pidät bändeistä kuten Dingo, Metallica, AC/DC, Twisted Sister
W.A.S.P, Van Halen, Europe, Bon Jovi, Iron Maiden, KISS, Yö, Popeda, Motörhead, Skid Row, Queen, Guns N' Roses,
silloin 80srocks.net on oikea osoite sinulle!
Sivusto on tehty vapaaehtoispohjalta ja tarkoitus on koota kaikki kasaridiggarit saman katon alle ja tarjota heille (Sinulle!) mielenkiintoisia keskusteluja, vinkkejä hyvän musiikin löytämiseen ja mahdollisesti kokoontumisia konserttien yhteydessä.
Jos kiinnostusta löytyy, sivujen tekijäporukkaan pääsee aina mukaan!
Go there, 'cos EIGHTIES ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
80's ROCKS - Uusi foorumi avattu
Thunderstruck
3
523
Vastaukset
- ...............
Että moni noista bändeistä ei ole "kasaribändi" vaikka sinä satuit niitä silloin kuuntelemaan. 70-luvun bändejä moni.
- kjhghfs
kai ne kasaribändejä on jos ne on ollu toiminnassa 80 luvulla, vaikka muutama niistä onki perustettu 70 luvulla
- reino
kjhghfs kirjoitti:
kai ne kasaribändejä on jos ne on ollu toiminnassa 80 luvulla, vaikka muutama niistä onki perustettu 70 luvulla
no kaipa sitten esim. deep purple, the who, slayer, ym on kasaribändejä jos ne on ollu toiminnassa 80- luvulla... vai, kasaribändejä on esim bon jovi,cinderella,ratt, ym ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184