Miesystäväni kertoi tässä päivänä muutamana, että hän oli ollut viikon ulkomailla naapurin rouvan kanssa. Hänen mielestään asiassa ei ole mitään kummallista, koska heillä ei ole sen läheisempää suhdetta. Minua asia kyllä vaivaa. Olen itse ollut muutaman kerran yksin kylpylälomalla, mutta silloin olen kyllä saanut kuulla kunniani puhelimitse, viestein, kasvokkain. Mutta minulla ei hänen mielestään ole oikeutta epäillä/kysellä hänen tekemisiään. Loukkaannuin kyllä aika tavalla, ja täytyy nyt muutama viikko miettiä asioita vähän tarkemmin. Vai onko tämmöinen ajattelutapa miehille yleistäkin ja hyväksyttävää ?
miesystäväni ajattelutapa, outo
11
1470
Vastaukset
- Sallit tuollaista?
No huhhuh! Mies käyttää sua hyväkseen, etkä edes tee asialle mitään?! Naapurin rouvan kanssa viikon ulkomailla... just joo.
- MMies
Maksoiko naapurin rouva matkan vai ihanko omaa rahaa tuhlasi maailmalla hummailuun?
- etsii vastausta
Omiaan oli kuulema tuhlannut, rouvalla oli ollut ylimääräinen peruutusmatka, ei kuulema ex-poikaystävä ollut lähtenyt. Miesystäväni kertoi alunperin lähtevänsä viikoksi sukulaisiin, toivottelinkin hänelle mukavaa matkaa Hämeenlinnaan. Kiitteli kovasti. Mutta suunta olikin hiukan kaukaisempi. Että semmosta. Tähän taisi kariutua tämä suhde.
- MMies
etsii vastausta kirjoitti:
Omiaan oli kuulema tuhlannut, rouvalla oli ollut ylimääräinen peruutusmatka, ei kuulema ex-poikaystävä ollut lähtenyt. Miesystäväni kertoi alunperin lähtevänsä viikoksi sukulaisiin, toivottelinkin hänelle mukavaa matkaa Hämeenlinnaan. Kiitteli kovasti. Mutta suunta olikin hiukan kaukaisempi. Että semmosta. Tähän taisi kariutua tämä suhde.
Luottamus on kaiken a ja o, että siltä pohjalta sitten...Tuskin lomamatka naapurin kanssa olisi ollut edes valehtelun arvoinen asia. Eri asia sitten kuka ostaa 2 peruutusmatkaa ilman varmuutta matkakumppanista.
etsii vastausta kirjoitti:
Suhteutapa asiaa hieman. Ei se ulkomaanmatka sinänsä mitään mutta:
- mitä kerrot suhtautumisesta sinun matkoihisi,
- ennen kaikea, oli valehdellut matkastaan sinulle.
Jos ei sanaan (tässä tapauksessa: "sukulaisten luo Hämeenlinnaan") voi luottaa niin ei ole suhteella pohjaa. Kaikki muu on sen rinnalla merkityksetöntä. Asiaa vain korostaa tuo kaksinainen suhtautuminen; minä saan tehdä mitä vaan, sinä et mitään.
Ota mieluummin kaveri joka rehellisesti kertoo käyvänsä "naapurinrouvan" kanssa kerran vuodessa seksilomalla riippumatta siitä mitä sanot kuin nykyinen "miesystäväsi". Voi olla mies mutta ei ole ystäväsi; ystävälle ei valehdella. Tosin vanha viisaus sanoo: "Ennen mies maansa myy kuin sanansa syö". Tokkopa siis on mieskään.
- perustuu siihen
miltä asia susta itsestäs tuntuu eli ole sellainen ihminen kuin olet ja puhu ja toimi sen mukaan. Mielenkiintoista tietenkin olisi tietää mitä miesystäväsi sanoisi jos ilmoittaisit että sinä tapasit kylpylälomalla oikein kivan ja komean miehen ja te vietittekin koko ajan yhdessä, mutta ei siinä mitään sen kummempaa.
- vaan mieleen
ettei tuo olisi jotain nokittelua noista kylpylälomistasi - että kyllä täältäkin pesee. Kannattaa keskustella asioista.
- ..o..
Ehkä hänen pitäisi mennä viikoksi ulkomaille sinun kanssasi eikä naapurin rouvan, outoa ja epäilyttävää käytöstä ainakin omasta mielestäni.
- etsii vastausta
Ei tulisi mieleenkään lähteä kostamaan asenteella "kyllä minäkin....". Jurppii vaan, kun omista lomistani olen hyvissä ajoin kertonut rehellisesti, vastalahjaksi saa ilkeitä viestejä ja soittoja tyyliin: "taitaa olla miesjono oven takana" koko loman ajan. Ja sitten vielä kehtaa ihmetellä, jos minä loukkaannun hänen tekosestaan. Mutta kyllä se tästä, täytyy lakata olemasta liian kiltti ihminen.
- ajattelutapa...
Reikä kuin reikä...
- etsii vastausta
Kiitos vastauksistanne. Tein päätöksen ja elämäni jatkuu kahden "miehen" kanssa, Reinon ja Täplän. Ne kisut ei lähde vieraiden naisten kanssa etelänlomalle. Muita miehiä ei elämääni tällä haavaa mahdu. Mukavaa talven jatkoa kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883