Nyt on tullut mahdollisuus äänestää se lintukammoinen marisija vihdoinkin ulos talosta. Eli kaikki antamaan Miralle miinuksia. Karille voi tietenkin antaa plussia ja paljon.
Kaikki Miran vihaajat huomio!
11
791
Vastaukset
- Maniq
Sori, mutta Miralle annetaan plussat ja Lima-Kakille miinukset. Pure kynsii, muru.
- Miralle ei ole
inhoajia! Kakalla niiitä on kyllä ihan hirvee määrä, eli miinukset kakalle!
- mikäs minä
sitten olen? Miran inhooja, lähetän yhden miinuksen sille harakalle.
- lähössä
enemmänkin se on hauska nähdä, kun pääsee kostamaan mira faneille ;) kyllä sekin on ihan hyvä bonus kun mira lähtee pois.. mut mirafanit on ollu kaikkia asukkaita vastaan, nyt pääsee pistämään takas..
- öördelzöördel
plussia pitää antaa Kakille ja Janille, miinukset
Miralle. Silleen se sieltä lähtee...- Uskokaa minua!
Ei äänien hajauttaminen auta mitään. Mira saadaan ulos vain ja ainoastaan antamalla tällä viikolla miinusääniä Miralle.
- kakin kannattaja
nordicbet.com:n kertoimet
Sulkemisaika To be Voted out Next? Voitto
Result on Sunday 5/11
02.11.2006 18:00 Kari 1.20
02.11.2006 18:00 Jani 3.00
02.11.2006 18:00 Mira 8.00
Huonolta näyttää karin kannalta. - Miraa mutta
miinusta hänelle äänestän
- akkavalta
plussat Janille!
Nainen talosta pois - Katsoja9732235656
Älä veuhkaa sitä samaa!
Miralla on sen verran paljon kannattaja- ja tukijoukkoja että on kolmen viimeisen joukossa jotka ulos tulee. Luultavasti viimeinen talosta tulija.
Joten Miran ulostulo ei tapahdu edes sinun mielikuvituksessasi vielä pitkään aikaan. - juupelisuus
Ja Miralle tulee koko perheen miinukset ja Kakille plussat.
Ja Mira lähtee tällä kertaa, kukaan ei jaksa enää katsoa kiukuttelevaa Miraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768