Kenen naama villellä on tatuoituna oikean käden ranteeseen?
http://www.youtube.com/watch?v=EW6ApSlrQMs
kattoo ton loppuun nii se näkyy aika selvästi.
Kenen kuva?
4
619
Vastaukset
- weetti123
Timo K. Mukan naama on "sisä ranteessa" mutta tuota en kyllä osaa sanoa.
- sargas
...
- Halo
sargas kirjoitti:
...
Hassua on ommella lähes ikuinen kasvokuva noinkin suurena ja vieläpä kenestä. Sanoisinpa - että Ville Hermanni saattaa vielä jonain päivänä katua ja ihmetellä miten hemmetissä olen tuon tuohon käsivarteeni ampunut? No - Onneksi siihen on aikaa ja Baudelaire elää muutenkin: - - - ihmisenä (ei kuvana) sydämessäni.
- olla vain
Halo kirjoitti:
Hassua on ommella lähes ikuinen kasvokuva noinkin suurena ja vieläpä kenestä. Sanoisinpa - että Ville Hermanni saattaa vielä jonain päivänä katua ja ihmetellä miten hemmetissä olen tuon tuohon käsivarteeni ampunut? No - Onneksi siihen on aikaa ja Baudelaire elää muutenkin: - - - ihmisenä (ei kuvana) sydämessäni.
halu esittää intelligenttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897