Haen Helsingin lääkikseen keväällä 2007. Tarkoitus oli mennä Huippuvalmennuksen valmennuskurssille, joka alkaa heti kirjoitusten jälkeen ja kestää pääsykokeeseen asti. Kuulin kuitenkin Kandidaattikustannuksen kursseista ja kiinnostuin niistä "edullisen" hintatason ja lupaavien prosenttilukujen vuoksi.
Ovatko kyseisellä kandidaattikustannuksen kurssilla opettajina tosiaan lääketieteen opiskelijat? Olisi mukava kuulla kokemuksianne juuri tältä kyseiseltä kurssilta. Tehokasta opetusta kuitenkin kaipailen...
Kandidaattikustannus?
4
918
Vastaukset
- opiskelijat...
on ikävä kyllä opiskelijoita. Nippanappa itse osaavat asiat, mutta opetuskokemusta ei ole. En suosittele opiskelijajärjestöjen kursseja.
- kandiainennen
Arvaapa mitä! Puhut aika pötyä. Jos katselee kandikurssin sisäänpääsyprosentteja ja vertaa isompiin kaupallisiin firmoihin niin jäävät eximiat ja muut kauas taakse! Esim. Turun kandiseuran kursseilta on päässyt jopa noin 50%.
- lääkikseen
...mutta niin on myös esim. eximian kursseilla. Ainakin yksi kaverini, joka opiskelee kemiaa, on ollut opettamassa eximian valmennuskursseilla.
- haluu sisään
Samaa olen itse miettinyt. Epäilyttää vaan se opiskelijoiden opettaminen. Koska esim. fysiikka voi olla aika vaikea opettaa jos sitä ei todella osaa ja lääkiksessä sitä ei kuitenkaan käsittääkseni varsinaisesti opiskella.
Kertokaahan nyt kandidaattikustannuksen valmennuskurssin käyneet kokemuksia, niistä oltaisiin hyvin kiitollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229