Tuollainen PW286515 sammuu usein niin että katsomisesta ei tule mitään. Kun käynnistää uudelleen niin sammuu heti kohta taas. Joskus voi katsella tunteja putkeen. Sammumisen jälkeen virtavalo ryhtyy vilkkumaan kirkkaammin syklillä 2 välähdystä - tauko, oletan että tuo olisi joku vikakoodi. Takuu ei ole voimassa joten huoltoon en ole vielä soittanut. Olisiko ideaa missä vika, tai linkkiä mistä tällaiseen voisi vastauksen löytää?
Philips TV sammuu itsestään
7
5904
Vastaukset
- Minakö
Prosessori oli viallinen (philipsin tyyppivika). Korjaus maksoi 220€
- Zuuner
Ok, kiitos tiedosta. Täytynee vielä soitella huoltoon mitä meinaavat. Mutta taitaa olla sama renkutella tuo laite korjaamatta loppuun jos tuon verran maksaa, sit uusi EI Philips tilalle.
- Kokeiltu on
Philipsin hi-fi videonauhurista lähti välillä ääni. Tuli sitten takaisin kun olin ottanut virtapiuhan hetkeksi irti. Saman valmistajan kuvaputkitelevisiosta kuuluu kova sirinä. Molemmat laitteet on muutaman vuoden ikäisiä. Kyseisen valmistajan tuotteet ovat näköjään rihkama/marketlaatua joihin ei viitsi rahojaan tuhlata.
- Tänne
Minäkään en osta enää yhtään philipsiä.
Huono laatu ja huono palvelu. Esimerkkejä löytyy paljon kun vähän katsoo tätäkin palstaa.
Hyllyyn jäävät philipsit.
- Anonyymi
Philips tv sammuttaa ylen kanavat klo 21.45. joka ilta. Pitää siirtyä juutuppiin.
- Anonyymi
Sama juttu., klo 21.45 Philips sammuttaa ylen kanavat.
- Anonyymi
Meilläkin Philips sammuttaa ukon 21:45 nojatuoliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707