Jos täällä ei voi avata viatonta keskustelua bb:stä joka ei riko annettuja sääntöjä, niin keskustellaan sitten tästä ihmesheriffistä Cesarista! Eli kuis moni on tykästynyt tän heebon touhuiluihin???
Onko mitään kritiikkiä tän Cesarin valvomisista???
Cesarista
12
896
Vastaukset
- Naiset Hki
Hän on asiallinen ja mukava sefu. Siinä.
- puolestani
ajoittain ihmettelen Hänen epäloogisuuttaan. Mutta ehkä luulomme siitä, että Hän olisi puolueeton, on tuulesta temmattu.
- Ois...
Ihan hyvä jos kävis useammin täällä siivoomassa
Tänne kuulumattomia viestejä ku tää nyt kuiteskin on 24/7 palsta. Harmi ettei se voi jaella banaaneja..... - ei ole
välttämättä Cesarissa vaan Suomi24:n itsesensuurin himossa ja höperöissä nalkuttavissa tantoissa.
- Sääntöjen mukaan
Jäin vain miettimään, että jos tää on bb 24/7 palsta niin mistä täällä voi keskustella kun toi dietillä oleva tiukkapipo hyllyttää kaiken ja ilman syytä kun en oo rikkonut ainoatakaan kohtaa säännöissä! Ehkä toi Cesar on vain vähän kiree!?
- itserakas
Ai, sorry!!! nythän mäkin hokasin mistä Cesarilla kenkä puristaa!
Se on yksinäinen ja se haluaa että tällä bb-palstalla vain keskustellaankin siitä, eikä mistään bb-talon asioista!
Itserakkautta!!! jep jep, ja eikun valitusta laatimaan!- nappulat
pmeessä. mulla pimeetä ja pitäs nähä
mites toi kaukis ons dsiinä valot
- Viidakon Ykä
Ei minulla ainakaan ole mitään kritiikkiä.
Kaikille tulee virheitä töissä. - touhuja...
seuranneena minulle on muodostunut tietty käsitys hänestä! Hyvin usein poistelee mitä sattuu...väittää esim ettei kuulu tälle palstalle mutta silti samalle sivulle saa jäädä vaikka kuinka paljon aloituksia jotka ei todellakaan kuulu tänne sen enempää!!
Jos Cesarin aloitus on ensimmäisellä sivulla silloin sensuuri on erittäin voimakasta! Cesar jaksaa kyylätä kuinka monta vastausta hänelle tuleekaan ja poistelee siinä odotellessa läjän uusia aloituksia...tietysti siksi että oma aloitus pysyisi etusivulla mahdollisimman pitkään!
Olen huomannut myös sen että usein kun Cesar ilmoittautuu paikalle keskustelu lakkaa kuin seinään! Kukaan ei jaksa vaivautua silloin kirjoittamaan kun ei koskaan voi tietää millä tuulella Cesar on ja kuinka pian viesti lähtee poistoon...
Cesarin kommentit saavat myös usein montun auki...aina ei voi käsittää että nimimerkin takaa löytyy keski-ikäinen mies...
Ja jos Cesar ei ole jotain tapahtumaa sattunut jostakin syystä näkemään niin se tarkoittaa ettei sitä ole silloin tapahtuntu edes...
Viime vuonna täällä ei yhteen aikaan saanut kirjoittaa edes sellaista otsikkoa että "Perttu voittaa" koska se ei ollut vielä tapahtunut...silloin Cesar paljasti ettei Perttu ole hänen suosikkinsa...
Aivan naurettavaa hommaa! Tänä vuonna vastaavia otsikoita on kyllä näkynyt...
Muutenkin Cesar tuntuu pitävän tätä jonakin fakta palstana...eli toisinaan kun alat viesteissä arvailemaan jotain etkä tuo sitä kyllin hyvin esiin niin sen voi Cesarin säännöillä poistaa...kaiken pitäisi perustua faktoihin eikä mitään sallita arvailla...- Mira ei
tainnut ainakaan olla. Olisiko huomioita?
Ihan hyvä kirjoitus sinulta. Olet "vanhoja tuttuja" palstalta.
Se että jotain jää ja samoja aiheita sitten poistuu johtuu siitä että kun tulen koneelle katson viestit ja monesti palstalle kuulumattomiin aiheisiin on tullut jo ihan hyviä vastauksia joita ei raaski enään poistaa ja aiheet on menneet jo sekaisin jatkovastauksissa. Tällaiset sitten jää. Palstalle jää muutenkin toisinaan kaikenlaista offtopic materiaalia.
Se että tuntuu siltä että minun viestini jälkeen aiheita poistuu herkemmin johtuu yksinkertaisesti siitä että kun kirjoitan palstalle olen viestejä silloin myös "online" poistamassa. Kun olen paikalla 'väärät' viestit poistuvat herkästi ja nopeasti. Varmasti tästä jää sellainen vaikutelma että erityisesti omia viestejä nostatan.
Kun tulen paikalle niin keskustelu yleensä hiljenee... Palstalle kuuluvia viestejä kyllä tulee samaan tahtiin ja ne alkavat pikkuhiljaa taas ottamaan valtaosan palstatilasta.
Asioita kommentoin oman fiiliksen ja tuntemusten mukaan siinä kuin kuka muu tahansa. Olet varmasti huomannut miten silmiin pistävää on se miten vähän täällä kirjoitellaan mitään rekisteröidyllä nickillä. Ei tarvitse ihmetellä enään sen jälkeen kun lukee muutamia vastauksia noihin ketjuun. Hanakasti käydään kirjoittajan kaikkiin virheisiin kiinni ja arvostellaan kirjoittajaa ei aihetta. Helppo on seurata rekattuna kirjoittelevaa ja etsiä arvosteltavaa. Itse tietysti olen vähän paremmassa asemassa sen suhteen koska pystyn poistamaan asiattomia vastauksia.
Poistoista sen verran että vaikka aika paljon seuraankin 24/7 niin paljon siellä tapahtuu myös sellaista mitä ei ole nähnyt. Tuolloin joutuu kirjoituksia lukiessa turvautumaan muihin palstoihin ja omaan maalaisjärkeen kun miettii onko tuollaista tapahtunut vai ei. Paljon tulee feikkiviestejä joita pyrin mahdollisimman nopeasti poistamaan. Aina silloin tällöin sattuu sitten niin että lähteekin oikea viesti. Tuo on vain hyväksyttävä jos haluaa että palsta on mahdollisimman totuudenmukainen. Vaikuttavia tekijäitä tuossa arvioimisessa on se millainen on otsikko, nimimerkki, ja miten provoavan ja informatiivisen oloinen viesti noin muuten on.
Arvailemisista sen verran että kyllä sellaistakin voi täällä tehdä mutta silloin sen pitää olla mielellään jotenkin ajankohtaista (esim tässä vaiheessa voittajan arvailu ei ole sellaista), ja kirjoittaa niin että se yhdellä vilkaisulla on ilmeistä. Esimerkkinä viesti jossa otsikko "Jani on homo" ja viestinä "Onko Jani homo?". Tuollainen lähtee jo monestakin syystä poistoon. Arvailujen tulisi tällä palstalla liittyä tehtäviin tai muuten saman päivän tapahtumiin ja otsikko ei saa olla tarkoituksella harhaanjohtava.- annetaan arvostella
Cesar kirjoitti:
Ihan hyvä kirjoitus sinulta. Olet "vanhoja tuttuja" palstalta.
Se että jotain jää ja samoja aiheita sitten poistuu johtuu siitä että kun tulen koneelle katson viestit ja monesti palstalle kuulumattomiin aiheisiin on tullut jo ihan hyviä vastauksia joita ei raaski enään poistaa ja aiheet on menneet jo sekaisin jatkovastauksissa. Tällaiset sitten jää. Palstalle jää muutenkin toisinaan kaikenlaista offtopic materiaalia.
Se että tuntuu siltä että minun viestini jälkeen aiheita poistuu herkemmin johtuu yksinkertaisesti siitä että kun kirjoitan palstalle olen viestejä silloin myös "online" poistamassa. Kun olen paikalla 'väärät' viestit poistuvat herkästi ja nopeasti. Varmasti tästä jää sellainen vaikutelma että erityisesti omia viestejä nostatan.
Kun tulen paikalle niin keskustelu yleensä hiljenee... Palstalle kuuluvia viestejä kyllä tulee samaan tahtiin ja ne alkavat pikkuhiljaa taas ottamaan valtaosan palstatilasta.
Asioita kommentoin oman fiiliksen ja tuntemusten mukaan siinä kuin kuka muu tahansa. Olet varmasti huomannut miten silmiin pistävää on se miten vähän täällä kirjoitellaan mitään rekisteröidyllä nickillä. Ei tarvitse ihmetellä enään sen jälkeen kun lukee muutamia vastauksia noihin ketjuun. Hanakasti käydään kirjoittajan kaikkiin virheisiin kiinni ja arvostellaan kirjoittajaa ei aihetta. Helppo on seurata rekattuna kirjoittelevaa ja etsiä arvosteltavaa. Itse tietysti olen vähän paremmassa asemassa sen suhteen koska pystyn poistamaan asiattomia vastauksia.
Poistoista sen verran että vaikka aika paljon seuraankin 24/7 niin paljon siellä tapahtuu myös sellaista mitä ei ole nähnyt. Tuolloin joutuu kirjoituksia lukiessa turvautumaan muihin palstoihin ja omaan maalaisjärkeen kun miettii onko tuollaista tapahtunut vai ei. Paljon tulee feikkiviestejä joita pyrin mahdollisimman nopeasti poistamaan. Aina silloin tällöin sattuu sitten niin että lähteekin oikea viesti. Tuo on vain hyväksyttävä jos haluaa että palsta on mahdollisimman totuudenmukainen. Vaikuttavia tekijäitä tuossa arvioimisessa on se millainen on otsikko, nimimerkki, ja miten provoavan ja informatiivisen oloinen viesti noin muuten on.
Arvailemisista sen verran että kyllä sellaistakin voi täällä tehdä mutta silloin sen pitää olla mielellään jotenkin ajankohtaista (esim tässä vaiheessa voittajan arvailu ei ole sellaista), ja kirjoittaa niin että se yhdellä vilkaisulla on ilmeistä. Esimerkkinä viesti jossa otsikko "Jani on homo" ja viestinä "Onko Jani homo?". Tuollainen lähtee jo monestakin syystä poistoon. Arvailujen tulisi tällä palstalla liittyä tehtäviin tai muuten saman päivän tapahtumiin ja otsikko ei saa olla tarkoituksella harhaanjohtava.Se minua ihmetyttää miksi annetaan arvostella röyhkeästi kilpailijoiden ulkonäköä eihän kukaan ulkonäölleen mitään voi paitsi plastikkakirurgi,täysin ala-arvoisia kommenntteja annetaan tulla se on minusta väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157