Asukkailla tulee uneton yö. Joutuvat nukkumaan pystyasennossa makuupusseissa joka tuli rangaistuksena muille Ollin sääntörikkomuksesta. Kaki vielä heitti tyhmänä, että haetaan veitsiä ja puukkoja ja heitetään Ollia jos se kuorsaa. Itse ajaa joka yö muut nukkumaan muualle oman kuorsauksensa takia.
Asukkaat koittaa nukkua
20
2322
Vastaukset
Ei onnistu nyt tuo... alkaa jo säälittää täällä kotikatsomossa tuo touhu. Olli katsoo aika ihmeissään muiden asukkaiden roikkumista.
Kaki yritti löytää niin rentoa asentoa että pystyisi nukkumaan. Samassa kuitenkin pussin vetoketju hajosi ja pussi on nyt auki koko pituudeltaan.
- makuupussinsa
Kakilla hajosi jo vetoketju. Luulen että pussit ohuine köysineen jossa makuupussit roikkuu ei kestä Kakin painoa :)
- tänä yönä
Ei taida uni maittaa tänä yönä muille kun Ollille joka saa nukkua parisängyssä. Aika kohtuutonta iso veikalta tuo seisaallaan nukkuminen. Huomenna on väsynyttä sakkia se on varma.
- linnunpoikaselta
Hassun näköstä kuin pää vaan näkyy pussista. taisi sarppa löytää pienimpänä kaikkein mukavimman asennon pussista.
- jo makuupussinsa
Puolet asukkaista rikkoneet makuupussin jo jollakin lailla. Eipä BB ollut testannut koko systeemiä varmaan lainkaan ja eihän tuo onnistu.
- siinä roikkuu
miten he siis nukkuvat seisoen makuupusseissa. Roikkuvatko makuupussit jossain.
- en ikinä minä
tuolta kirjoitti:
Tuossa kuva miten roikkuvat.
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?482765suostuisi. Ihan sairasta roikkua tuollai, onkohan tuo edes luvallista ihmisen perustarpeiden riistoa.
- näköinen
Olli ei ole kovin iloisen näköinen kun muut koittaa edes jotenkin saada itsensä asentoon pusseissaan. Ei ole sanaakaan sanonut muille asukkaille makuuhuoneessa.
- 24/7
Pyörittelee vain jotain kädessään ja kuuntelee kun toiset tuskailee yrittäessään löytää kelvollista asentoa.
- makuupussin vetoketju
Tais Kakilla revetä makuupussin vetoketju kokonaan. Seisoo nyt pussinsa edessä ja ihmettelee asiaa.
- keksitty Suomeen
Jos joku tuomitaan linnaan, niin täytäntöön käänteisesti laittamalla kaikki suomalaiset linnaan ja vapautetaan tuomittu. Ei tule paljon rikoksiakaan.
- paljon nähnyt tätikatsoja
Voi muuten olla kohtalokasta, jos nukahtavat. Kädet täytyy pitää pussin ulkopuolella, ne painautuvat pussin reunoihin ja verenkierto vaikeutuu (niin kuin asukkaat jo huomasivatkin, verisuonet tulevat selvemmin näkyviin). Samoin käy reisien takaosille, kun istuvat lautojen päällä.
Jos lauta tai makuupussin reuna painaa sopivasti hermoon, voi seurauksena olla ns. juoppohalvaus (nimi ei ole ihan lääketieteellinen, mutta kertoo paljon: raaja on jäänyt ollut pitkään jonkin kapean, kovan päällä liian pitkään; johtuu usein sammumisesta).
Aiemmin työni yhteydessä olen nähnyt joitakin kyseisenlaisia halvauksia, jotka on kylläkin kuntoutuksella saatu parantumaan.- halvauksesta
sen oikea nimi on lauantai-illan halvaus
olen kokenut sen kun nukahdin nojatuoliin ja käsi jäi hankalaan asentoon
sairasloma 3kk kun ei toinen käsi toiminut
sähköllä rupesi toimimaan
siinä hermo painuu luuta vasten ja kädestä karkaa tunto - tätikatsoja
halvauksesta kirjoitti:
sen oikea nimi on lauantai-illan halvaus
olen kokenut sen kun nukahdin nojatuoliin ja käsi jäi hankalaan asentoon
sairasloma 3kk kun ei toinen käsi toiminut
sähköllä rupesi toimimaan
siinä hermo painuu luuta vasten ja kädestä karkaa tuntoIhan pienesti utelias olen: olitko selvinpäin vai vaikutuksen alaisena, kun tuo halvaus tuli?
- hyvää läppää
Hannelta tulee kyllä hyvää läppää =) Laittoi nyt Kallen haaraväliin koska jalat hikoilee kun ovat kiinni toisissaan kuumassa makuupussissa. Saa jalat edes hieman happea Kallen avulla heh.
- istualtaan
Saivat luvan istua kehikon sisällä eli ei tarvitse seisoa makuupussissa. Tosin ei tuokaan asento ole hyvä kun jalat on kippurassa koko ajan.
nukkuvat nyt. Kaikilla pussin vetskari aivan auki ja ovat enempi ja vähempi jokainen pussin sisällä. Tai tavallaan tuo on nyt jonkinlainen riippuva säkki jossa yksi sivu auki ja istuvat pohjalla jalat ulkona. Nyt ainakin hiljeni porukka. Veikkaan kylläkin ettäkunhan alkavat mennä syvempään uneen niin väkisinkin alkaa porukka menemään enemmän makuulle.
- vieläkin
saas nähdä jaksaako tuossa punkassa makoilla valveilla aamuun asti niin kuin lupasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565500Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551685- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101207Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190