Isäni kuoli, kun oli 4 vee. Siitäpä alkoi ruljanssi, jota kesti 12 vuotta, 16 v:n ikään mennessä olin tuona aikana kuudessa kodissa ja neljässä perheessä. Joissain oli muitakin lapsia ja heillä oli isä..
Muistutettiin ettei juhla koske minua; isätöntä. Kuten ei äitienpäiväkään, koska äitini oli tiessään. Vankilassa yms.
Omat lapseni oppivat jo pieninä, että äitienpäivän aamuna valmistimme yhdessä Äidille aamiaisen, ennakolta hankitut lahjat ja herätimme laululla..
Äidin mielestä koko isänpäivän juhlinta oli 'kaupiaitten turhaa hössötystä'..
Muinakin päivinä keittiötyöt kyllä mieluusti sujuivat. Olenhan kokki...
Nyt aikuistuneet lapset kyllä muistavat ja juhlahetkemme on olla se päivä yhdessä - lastenlapset mukana.
Kiitollisin mielin sen ajan yhdessä olemme..
Kaihoisaa
isätön
1
474
Vastaukset
- Eronnut
Lapsuutesi on ollut kovin koruton ja karu.Todella hienoa,että nyt voit viettää ISÄNPÄIVÄÄ läheistesi kanssa.Oma isäni on kuollut
ja omat aikuiset lapseni viettävät ko.päivää oman
isänsä kanssa.Mukana on myös pojanpoika 4,5v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184