320 vm-02

B M W

Onko kellään kertoa minkälainen auto omistaa ja ajaa. Niin ja olis siis 2.2l bensa farmari.

5

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e46er

Heh...

Auto painaa 1500 kg. Siinä on 170 hv (8,8kg/hv)

Huonompi suhde kuin 1978 Golf GTI 110 hv ja 900 kg (8,2kg/hv)

30 vuoden kehitys ja suorituskyky sama! Ei käy!

Ei kannata pilata hyvää autoa huonolla moottorivalinnalla. Ota 330 tai vähintään vanhempi 328. Jos oikein pakko niin 325 mutta muista: e46 on painava auto.

Itse en ymmärrä että noita kombinaatioita sallitaan (318, 320 jne). On jotenkin surkuhupaisaa.

• Ei kaikki

Tarvitse autoa, joka kiihtyy alle 8 sekunnin 0-100km/h.

• joo....

Eihän tuon 320:sen ole tarkoituskaan olla mikään urheiluauto. Jos tuo 8,2 sekunnin kiihtyvyys 0-100 km/h ei riitä tavalliselle farmariautolle, niin täytyypähän olla melkoisen kiirus :)

Ja mitäköhän mieltä olet sitten vieläkin pienempitehoisista neloskoneista, joita E46:seen on myös tarjolla?

• Ricracing

-02 320iT on jo faceliftattu malli ja on varsin hyvä peli.
      Laadukas kokonaisuus ja huoltaakaan ei tarvitse koko aikaa.
      Selaa tämän palstan juttuja alaspäin niin löydät kymmeniä juttuja E46:sta.

R6 kone on hiljainen ja värinätön mm. ajonhallinta järjestelmä löytyy ym autosta joten aloittelevakin takaveto kuski pärjää sillä talvella.

Nopeampikin se on kuin keskiluokkaiset hoyo, datsun, ford, matsda yms...

• On 320 tosin 2001 tosin ei farmari.
      Olen kyllä ollut tyytyväinen autoon kohta ollut vuoden ei korjaamo käyntejä.
      Totta on että ei ole tykki mutta kyllä kerkiää kivemmin kuin esim tojolla mutta meno on kokoajan tasaisen vahvaa ainakin 180 mitä olen kokeillut ja olisi ollut varaa vaikka kovempaankin menoon.
      Moottori on tähän mennessä omistamistani autoista ylivoimaisesti paras kiitos rivi kutosen.
      Kulutus on 9l pintaan talvella ainakin minulla koska lyhyttä ajoa,mutta kesällä pääsin ensimmäiset 500km 6,6l/100km ja koko reissun 1800km 7,2l/100km.
      Taas pitää kehua ajo kyllä maistuu kyseisellä autolla vähän tuuliherkkyytä muuten ok ja lumessa etenee hyvin ei ole tarvinnut pelätä kiinni jäämistä normaali talvikelissä.
      Voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe