mahtava isä! Jos pitäisi joku ihminen maailmassa nimetä, josta olen puhtaasti ylpeä niin se olisi hän. Niin isänä, työelämässä kuin muutenkin. Joskus oikeasti ihmetyttää miten paljon hänkin oli aikoinaan ja vieläkin valmis repeämään auttaakseen minua tai veljeäni. Yhä enemmän nyt on vain alkanut huolestuttamaan, että mitenköhän hän jaksaa. Ikää kertynyt ja vaativa työ, joka vie sen oman aikansa myös kotona. Hän uhraa niin paljon aikaa pikkuveljen harrastuksiini ja nyt vanhempana innostui TAAS opiskelemaan sivutoimesti uutta tutkintoa. Eihän hänelle jää aikaa olla ja rentoutua koskaan. :( Vanhempana sitä varsinkin näkee miten paljon hänkin on uhrautunut perheen vuoksi ja miten rakas hän on. Hyvää isänpäivää!
Ai että mulla on
........
2
546
Vastaukset
- myös isä
Hyvä kirjoitus isänpäivänä. Kirjoittaja olisi voinut laittaa pienen vihjeen nimimerkkiin niin oma isä olisi voinut arvailla.
- ..........
Tämä kirjoittaja on Pirkanmaalta päin, mutta epäilen vahvasti että oma isäni tänne eksyisi kirjoitukseni lukemaan. Mutta uskon myös, että minun ajatukseni jakaa yllättävän moni muukin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174