Onko kukaan koettenut moista? Olisi pari ylimääräistä Beksin Gti-etupenkkiä ja kiinnostaisi vaihtaa -99 Breakki Xanttuun. Beksin penkissä kun on paremmat säädöt ja muutenkin tuntuvat paremmilta. Miten lämmittimen liittimet ja varsinkin kiskojen pultitukset käyvät yksiin?
Käykö Beksin penkki Xanttuun
4
546
Vastaukset
- ilimapallo
Sulla taitaa siinä Xantiassa olla airbagit etupenkeissä, joten nou kän duu....
Beksin gti-jakkarat on kyllä hyvät.- Ruu vai Lee
Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape
Ruu vai Lee kirjoitti:
Tuota itsekin pähkäilin. Toisaalta ilmalaukkuhan on penkin sisässä joten se poistuu penkin myötä tallin perukoille, mutta miten itse tietokonepoksi reakoi jos pari airbagiä puttuu? Taitaa tarvita hiukan lastu päivitystä. Voi kyllä mennä hiukan vaikeaksi tuo sinänsä kiinnostava vaihto. Olisi vain esim. tuo penkin etureunan säätö poikaa Beksin penkissä verrattuna Xantun mokomaan. Mape
Pakettiautoissa joissa on hytissä istuinpaikkoja 2 1 ja kaikissa turvavöissä on kiristyspatruuna, jos paikkaluvuksi muutetaan 1 1 niin tähän poistetuun paikaan ja sen turvavyöhön jossa on kiristyspatruuna, tähän johtoon joudutaan laittaan vastus jolla "huijataan poxia" luulemaan että kiristyspatruuna on paikallaan.
Jos vastusta ei ole niin poxi luulee että patruuna on rikki tai johto poikki ja varoitusvalo syttyy.
Samanlainen vastus on myös repsikan ilmatyynyssä jos sitä ei ole asennettu. johdotus on yleensä valmiina.
Se että päteekö tämä juttu xantiaan , niin otappa siitä itse tarkemmin selvää.
- vtsboy
ei ne airbagit haittaa...sä voit vaihtaa penkit ja muutoskatsastaa ilman airbaggejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047