Isä soitti eilen ihan varta vasten, ettei aio viettää isänpäivää. Mitähän tuostakin pitäisi ajatella? Vähän tuli sellainen olo, ettei halua pitää itseään isänä ja sen takia jättää viettämättä. Ei olla enää moneen vuoteen mitään lahjoja isänpäivänä osteltu, mutta olen aina vienyt kortin ja käynyt kahvittelemassa. Ei niitä lapsia voi enää parinkymmenen vuoden jälkeen palauttaa.
Mielestäni nämä isän- ja äitienpäivät ovat kyllä lapsiakin varten. Lapsena on ollut aina mukavaa tehdä kortteja ja lahjoja ja viedä kakkukahvit sänkyyn. Ei sellaisesta muistamispäivästä saa mielestäni kieltäytyä, vaikka lapset olisivatkin jo aikuisia.
Eipähän tarvitse sitten odottaa, että omien lasteni kanssa tulevaisuudessa tultais pappa-korttien kanssa käymään.
ei isänpäivää meille
3
716
Vastaukset
- Isä...
ja siksi sitä ei myöskään pidä viettää! Sama koskee äitienpäivää ja me olemmekin sopineet, että näitä päiviä ei erityisesti vietetä, mutta huomioidaan lapset sen suhteen kuintenkin
- pettynyt isin tyttö
Eihän niitä tarvitsekaan viettämällä viettää, mutta tuollainen kieltäytyminen koko hommasta tuntuu tyhmältä. Jos lapsi haluaa antaa lahjan tai muistaa muuten isäänsä, niin ei kai isän siitä tarvitse kieltäytyä vaikka ei muuten tekisikään isänpäivästä mitään suurta numeroa.
- %%%
pettynyt isin tyttö kirjoitti:
Eihän niitä tarvitsekaan viettämällä viettää, mutta tuollainen kieltäytyminen koko hommasta tuntuu tyhmältä. Jos lapsi haluaa antaa lahjan tai muistaa muuten isäänsä, niin ei kai isän siitä tarvitse kieltäytyä vaikka ei muuten tekisikään isänpäivästä mitään suurta numeroa.
Ehkä isäsi ei tunne ansaitsevansa Isänpäivää? Onko hän ollut hyvä isä? Tai onko tämä ainoa päivä vuodessa, kun käyt hänen luonaan? Siinä tapauksessa hän ehkä on loukkaantunut eikä halua velvollisuuskyläilyjä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244