eka erillainen isänpäivä täs lastenkaa yksin,
akka lähti ja jätti meidät aivan kuin nallikalliolle, ilman rahaa laskut pitäs maksaa ja mites maksat
no minulla
4
634
Vastaukset
- jaksaa
Olet niille lapsille tärkeä, hirveän tärkeä. He ovat tehneet sinusta isän. He ovat onnellisia, että heillä on isä, jonka kanssa viettää isänpäivää ja kertoa siitä ylpeänä muillekin. Muista tämä! Se kantaa sinua eteenpäin elämässä ja antaa voimia jaksaa.
- Nimetön
melkein samatilanne mä heitin vaimon pihalle kuukaus sitte en edes viitsi kertoa miksi!!! mutta saan olla ainakin lasten kanssa on ne mulle kaikein tärkeimmät !!!
- on tärkein!
Oon pahoillani, et teillä on nyt koti ilman äitiä. Mut nyt sä olet se tärkein lastesi elämässä. Toivottavasti rahaa järjestyy laskujen maksuun ja muuhun elämiseen, mut muista et tavara ei oo tärkeintä vaan lasten turvallisuuden tunne ja henkinen hyvinvointi! Hyvää isänpäivää sinulle!
- ...
tai siis teille molemmille ja ISOOT ONNITTELUT Isänpäivän johdosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184