Joonatanille,Hamaralle,Karbidille,Lemalle,Masalle,sheriffi-Mikalle
Tujulle,Vanhatenulle,åpoille ym.ym.
Laitoin tähän nimiä joita näin äkkiä muistan ketjussamme olleen
ja jotka ovat maininneet olevansa isiä ja jotkut jopa vaareja ja ukkeja.Onnitteluja toki kaikille isille.
Elikkäs Paljon Onnea t.pörri
Hyvää isänpäivää !
18
904
Vastaukset
Ja toki toivon sitä,ettei kenenkään isänpäivän viettoa alkoholi pilaa.t pörri
Ja lupaan olla tämänkin isänpäivän ilman alkoholia.
- Papio1
Jep, onnea jäbät! Ja juhlastanne huolimatta raittiina sunnuntain vietämme aamusta iltamyöhään saakka.
- ambivalenttineN
Lämpimät isänpäivä onnittelut kaikille isille!!!
- aahoohoo
Toivottavasti kykenitte pysyttelemään sängyissänne odottelemassa aamukahviserveerausta, pusua ja omatekoista korttia.
Olen vähän haikeena. Meillä kotona ei halailtu, pussailtu eikä istuttu sylissäkään ja minua kauhistuttaa jos näen isän ja tyttären halaavan toisiaan. Itseasiassa minusta on tullut niin tunnevammainen, että tuskin pystyisin pitämään omaa isääni edes kädestä kiinni.
Ukko on ihan jees, mutta v..tu kun mä oon niin päästäni sairas. No, itkee mä näköjään vieläki osaan.Kiitokset varmuuden vuoksi, vaikka isä en olekaan - luullakseni.
Ja lääkepirtua en ole ottanut pariin päivään, vaikka epäilijöitä ja silmiin tuijottajia on piisannut. Kummasti niillä nenä tuhisee ohi kulkiessakin. Mitä lie haistelevat?
Sitä vaan sinulle, että liekö ravitsemustilanne kohdallaan? Eli tuleeko syödyksi yksipuolista? Ihminen kun on sitä, mitä syö, ja vieläpä yksi kokonaisuus, jossa fysiikka ja psyyke ovat alituisessa vuorovaikutuksessa. Se, mitä nielemme, ylläpitää myös aivotoimintaa ja siten vaikuttaa jopa mielialoihin, koska mikrosähköisen toiminnan lisäksi aivotoiminta on myös välittäjäaineiden kemiaa. Uskokoon ken voi, mutta tällaisiakin johtopäätöksiä syntyy, kun pitää näppinsä erossa pirtupöntöstä.
En ole mikään rohtohihhuli, ja vielä vähemmän kannatan synteettistä lääkintää, koska monipuolinen, mutta yksinkertainen sapuska se tiellä pitää.
Vailla mitään pyyteitä laitan tuohon linkin, kun on meikäläisen pirtaan sopivaa tekstiä. Muista en tiedä.
http://www.luontaistuntijat.fi/lehti_1_02/mielenrauha_1_02.htm- aahoohoo
Tri.Torvinen kirjoitti:
Kiitokset varmuuden vuoksi, vaikka isä en olekaan - luullakseni.
Ja lääkepirtua en ole ottanut pariin päivään, vaikka epäilijöitä ja silmiin tuijottajia on piisannut. Kummasti niillä nenä tuhisee ohi kulkiessakin. Mitä lie haistelevat?
Sitä vaan sinulle, että liekö ravitsemustilanne kohdallaan? Eli tuleeko syödyksi yksipuolista? Ihminen kun on sitä, mitä syö, ja vieläpä yksi kokonaisuus, jossa fysiikka ja psyyke ovat alituisessa vuorovaikutuksessa. Se, mitä nielemme, ylläpitää myös aivotoimintaa ja siten vaikuttaa jopa mielialoihin, koska mikrosähköisen toiminnan lisäksi aivotoiminta on myös välittäjäaineiden kemiaa. Uskokoon ken voi, mutta tällaisiakin johtopäätöksiä syntyy, kun pitää näppinsä erossa pirtupöntöstä.
En ole mikään rohtohihhuli, ja vielä vähemmän kannatan synteettistä lääkintää, koska monipuolinen, mutta yksinkertainen sapuska se tiellä pitää.
Vailla mitään pyyteitä laitan tuohon linkin, kun on meikäläisen pirtaan sopivaa tekstiä. Muista en tiedä.
http://www.luontaistuntijat.fi/lehti_1_02/mielenrauha_1_02.htmkasvattamaan herneen versoja. Siellä ylellispaikassa, missä olin, versoja oli tarjolla melkein ruuassa kun ruuassa - paitsi jälkkäreissä.
Ne versot oli tosi hyviä.
- åpoi
kakkua ja kahvia naatittu jälkiruuaksi
ja pysyvät taatusti sisällä Huomenta !
Kakkukahvit on juotu, nyt suksille ja hiihtämään. Ilman alkoholia, meinasin olla tänäänkin. Muistakaa olla kiltisti, joulu lähestyy.- calmato
Haluan sanoa myös sellaisille miehille, joilla ei ole omia biologisia lapsia, että olette myös lapsille tärkeitä. Lasta ei kasvata koti vaan kokonainen kylä. Jokainen rehti ja lapsille ystävällinen mies on aarre, jokainen raitis miehenmalli vielä kultaakin kalliimpi kasvaville tytöille ja pojille.
Ja kyllä me aikuiset naisetkin niin tykätään niin tykätään - ma-sa
Kylläpäs kävi lämpöinen tuulahdus tuolla sisuskaluissa.Meillä vietettiin jo vähän etukäteen tämä isänpäivä viikko sitten.Tänään on vähän pökkeröinen olotila ja se ei johdu alkoholista.Kiitos onnitteluista ja samalla onnittelen kaikkia toisia ketjumme "pappoja"
sulla ei sit tietysti ole siellä edes kakkua, jos olet jo viikko sitten juhlinut.
Meiltä jäi vähän suklaakakkua.Lähetin sulle palan pikapostissa:)
Meillä kävi aamulla pikkupaaperot tuomassa ukillensa itsetehdyt kortit ja kovasti jännittivät,
et tykkääkö ukki heidän korteistaan.
Mä kävin päivällä viemässä isän haudalle kynttilän.Isä aina lellutteli mua,
kun olin ainut tyttö 3 pojan joukossa.t pörri
- Suotuulia
kaikille isukeille, myös omien lasteni isukille, joka kahlaa hirvimetsällä vanhan harmaan hivikoiramme kanssa. Molemmat ovat yltäpäältä kuurassa kun tulevat kotiin. Ehkä tämä on väärä paikka tunnustaa, mutta edelleen rakastan kolmen lapsemme isukkia. Varsinkin kun hän aina on tukenut minua vaikka olin sitten pää vessan pytyssä täysissä lärveissä, kuin myös raittiina ollessani. Siitä kiitollisena raittiina tänään.
(eilinen viinahimo meni onneksi ohitse). - aahoohoo
lottovoittajan helppo hymyillä. Oikeestaan naurattaa.
Nyt kun on voittoputki päällä, niin pitäsköhän veikata vielä Suomi-Ruotsista. Joo, mä veikkaan että R voittaa 3 - 1. Ja mullahan on hyvät mahkut voittaakki koska sananparsiki sanoo, että raha tulee rahan luo.täällä kateellisena lottovoitostasi kävin läppäsemässä
heti vedot tuohon Suomi-Ruotsi otteluun.
Mulla veikkaus 2-4 ja 4-2.Tasapelit käy myös:)Kiitti vaan vihjeestä,
en olis huomannut muutoin koko ottelua:)t pörri- Cettuz!
pörri.1 kirjoitti:
täällä kateellisena lottovoitostasi kävin läppäsemässä
heti vedot tuohon Suomi-Ruotsi otteluun.
Mulla veikkaus 2-4 ja 4-2.Tasapelit käy myös:)Kiitti vaan vihjeestä,
en olis huomannut muutoin koko ottelua:)t pörriTuli käytyä Isää tervehtimässä. Selvinpäin.
Isänpäivä kahveita ja virvoitusjuomia on tullut juotua, ja kakkua syötyä, lasten, vaimon, äidin, ja tietysti tyttärenpoijan kanssa, se olikin kysynyt aamusella et missä se isänpäivä on, ja katellut sitä vähän kaikkialta.
Kuiteskaan mitään alkoholipitoisia juomia en minä eivätkä vieraatkaan nauttineet! Terkkuja myös muille isille ja papoille. Täytyy kait onnitella jonninverran naisiakin, tuskin tässä muuten isiä eikä pappoja oltaskaan.
Olo on väsynyt mutta onnellinen. Oli muuten eilen niin hyvä pikkujoulu, jonka sai meidän AA-ryhmä järkätä, menikin pitkälti yli puolenyön ku pirskeet oli ohitte. Aloitettiinkin jo puoliltapäivin aluekokouksen merkeissä, et sellanen 14-tuntii siinä sit vierähti. Et sillee. Niin tärkein meinas unohtuu, siellä kävi ihan oikee joulupukkikin:)- karbidi
Poitsun porukka käi tänään ja tytär huomella! Kahveeta ja kinuskikaakkuu tarjottiin. Huomenissa taitaa olla vatelma-sellasta.
Nyt valmistautuun kattoon X-filesejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190