onko postimerkkeily hengissä

entinen keräilijä

Moro. Pistin googlen hommiin ja hetken selattuani huomasin ettei missään ole kovinkaan vilkasta keskustelua filateliasta. Ei foorumeita ja tääläkin vain muutama viesti kuukautta kohti. MIstä mahtaa ilmeinen hiipuminen johtua.. ja tietääkö kukaan aktiivista merkkeilysivua.. itse en sellaista löytänyt.

4

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, kuin

Eino Leinon runossakin sanotaan, että kellä onni on, se aarteen kätkeköön, ja olkoon yksin onnellinen aarteestansa vaan. Siis kyllä toimintaa ja keräilyä on nykyäänkin, mutta se on vaan piilossa. Melkein joka kirpputorillakin on laajoja valikoimia filateliaa tarjolla.

• entinen keräilijä

tuli tuo mieleen koska tänne suomi24:seen on tullut vain muutamia viestejä kukautta kohti enkä löytänyt mitään muutakaan aktiivista keskustelua aiheesta.. olisko niin että vain puuttuu kunnollinen filatelia-aiheinen foorumi.. esimerkkeinä vaikka digikamera.net ja kameralaukkku.ocm

• slim
        entinen keräilijä kirjoitti:

tuli tuo mieleen koska tänne suomi24:seen on tullut vain muutamia viestejä kukautta kohti enkä löytänyt mitään muutakaan aktiivista keskustelua aiheesta.. olisko niin että vain puuttuu kunnollinen filatelia-aiheinen foorumi.. esimerkkeinä vaikka digikamera.net ja kameralaukkku.ocm

että postimerkkeily elää edelleenkin hyvin, vaikka jokunen vuosi sitten se osoitti hiipumista?? kai. Postimerkkeilijät taitaa käydä alan liiton tai kerhojen sivuilla. Tällä palstalla lähinnä "ei keräilijijät" kyselevät asioita postimerkeistä. Ja hyvä että joku/jotkut vastailevat. Itse olen kerhotoiminassa mukana ja siellä on aika paljon myös 20-40 vuotiaitakin, eikä vain eläkeläisiä.

• krooh pyyh

...keskustelu on muualla kuin netissä, esimerkiksi kerhoissa tai lehdissä. Tämän palsta keskustelu ei ole kovin tasokasta: joku on löytänyt merkin jonka maan nimi on Sharjah tai Nagaland ja uskoo sen olevan suunnattoman arvokas. Kun kerrotaan mistä lähteestä nuo merkit ovat niin sitten kiukutellaan, että ei voi olla, sillä olen säilyttänyt sitä jo kolmekymmentä vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe