DA VINCI KOODI

tebis

....en oikeastaan pyöri näillä !elokuvapalstoilla", mutta nyt oli pakko tulla....
Elokuvia tulee niin hurjaa vauhtia markkinoille, mutta jotenkin niihin on turtunut ja odotukset ovat ehkä liian suuret....tuntuu että monista leffoista puuttuu "se jokin"

Mutta nyt pitkästä aikaa tuli katottua todella hyvä leffa. juoni oli erinomainen, eikä elokuvan tapahtumat olleet ennalta arvattavissa.Eli DA VINCI KOODI !!!!

Gladiaattorin jälkeen PARAS näkemäni elokuva! siis näistä "uudemmista" leffoista, kuumisetä I ja II ovat edelleen mielstäni parhaat elokuvat kautta aikojen!

MITÄ MUUT OLETTE MIELTÄ TUOSTA DA VINCI KOODISTA, JA ONKO JOKU LUKENUT KIRJAN?

4

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max T w

lukenut kirjaa.

Ja se olikin se moka, kun käsikirjoitus noudatteli niin uskollisesti kirjan juonta.

Upea Howard Shoren musiikki pelasti kuitenkin minun kannaltani.

• tebis

...ninhän se yleensä menee eli jos kirjan lukee ei kannata katsoa elokuvaa suurin odotuksin,koska on yleensä petymys (sitä mieltä on moni esim."taru sormusten herrasta" -kirjan lukeneet...jo vuonna yks ja kaks...olivat pettyneitä elokuvaan....)

kiitos vastauksesta.....ja vinkistä, en taida lukea kirjaa (olen joskus meinaan tehnyt toisin päin, katson eka leffan ja luen sitten vasta kirjan. Kummisedässä se oli hyvä juttu...kirjakin tuntui toasi hyvältä vaikka olin jo elokuvat nähnyt.
        Joo, leffan musiikki oli vaikuttava!

• noin
        tebis kirjoitti:

...ninhän se yleensä menee eli jos kirjan lukee ei kannata katsoa elokuvaa suurin odotuksin,koska on yleensä petymys (sitä mieltä on moni esim."taru sormusten herrasta" -kirjan lukeneet...jo vuonna yks ja kaks...olivat pettyneitä elokuvaan....)

kiitos vastauksesta.....ja vinkistä, en taida lukea kirjaa (olen joskus meinaan tehnyt toisin päin, katson eka leffan ja luen sitten vasta kirjan. Kummisedässä se oli hyvä juttu...kirjakin tuntui toasi hyvältä vaikka olin jo elokuvat nähnyt.
        Joo, leffan musiikki oli vaikuttava!

se kirja oli mainio, leffa hirviä. ainut positiivinen asia siinä oli audrey tautou.

ja se musiikki! kamalata! sellasta yltiöpateettista ja koko ajan. tehokeinona ok, mut joku roti pitäs olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      67
      2812
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1572
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe