Petra kihloihin

Onnea paljon

Petra Mauria ja Mauro Gargano ovat nyt siis kihlapari.

6

2120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinja pirita sydänmaa

olin josain paikkassa olet sänkyssä mitä aio tehään minä tiedän jos auttaan toisianmme on kaikki mukana ilkka minun pari kihlossa kohta on ei myöhemmin joskus voi parempi katriylader hyvää laulajaksi sinusta aloitaan hyvin meni kaikki jos antaan periksi yritää se ja näytä katri helena laulaa radiossa jos olet ihania tyttöä olet siskot laulaan hyvin eikö miraa ja paula missä on sinun poika ystävä on näytää hei terkkuija minulle lauljaksi jos pistää rähinäksi jos antaan tillaa tai kuolee sitä ei vatsuuta olet kiltti jouluna kävikö jo pukki on aina kilttijä toivoo teidän kaikki saan lahjat

• petralle

löysit sitten oman mamun. oliks tää se sama pelle joka tunnettiin takavuosina nimellä bubuman.

• Edward Grieg

Petu ei ole ainoa joka ymmärtää tumman päälle, ohan ainakin Tuuli ollut Tidjanin kanssa. Ja varmaan kun muutkin seuraa perässä.

• heikulta

miksi petran pitäisi mennä kihloihin meinaan ei oo pakko jollei halua ja eikä sitä tiedä onko petralla miestä niin et mieti ees vähän

• Herald22

se saa ihmisen kilhloihin, musta Mauro sopii hyivn Petralle kun sekin on muusikko ja tietää mitä toi elämä on. Ei Tiksuille sovi Petri Perusinsinöörit tai Matti Merkonomit. Ne tarttee jonkun julkkiksen, ei Tiksut voi olla tavisten kanssa, koska ne on booring ja tavikset eivät kestä sitä että likoilla on rokkielämää mm. viinaa ja jätkii.

• Tiukio87

Mauro eli Petran mies, on Antti Tuiskun rumpali. Jea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe