Laitoin ilmoituksen treffipalstalle ja sainkin 2 vastausta, ensimmäinen vaikutti ihan mielenkiintoiselta vaikkakin aika niukasti nainen itsestään kertoi, hän pyysi että kirjoittaisin hänelle, no päätin kirjoittaa ja kas kummaa ei vastannut minulle enää. En tiedä mikä tuli kun ei voinut edes vastata jos ei oikeesti kiinnostanutkaan, olis edes sen voinnu kirjoittaa ettei olis tarvinu turhaa odottaa. Toinen vastasi minulle englanniksi ja sen verran mitä englantia ymmärrän niin hän kertoi nimensä ja pyysi minua kirjoittamaan, ei sen kummemmin kertonut itsestä mitään, no vastasin hänellekkin sen mitä englanniksi osaan kirjoittaa ja kerroin siinä että pahoittelen mutta en oikeen osaa englantia enkä osaa kirjoittaa englanniksi. No eipä ole siitäkään kuulunut sitten mitään. Että siinä mun kokemukseni tästä nettitreffitouhusta. Ja tämä kokemus ei ollut S24 treffipalvelusta vaan toisesta treffipalvelusta. S24 treffeissä mulla on ollut ilmoitus jo kohta puoli vuotta enkä ole yhtään ainuttakaan vastausta saanut. Ja niille jotka ovat onnistuneet löytämään täältä netistä sen rakkaan niin heille toivotan mitä parhainta onnea ja menestystä.
Oma kokemukseni
2
1370
Vastaukset
- ????
Miksi et itse vastaa jonkun muun ilmoitukseen. Voisit itse valita sellaisen ilmoituksen joka sinua kiinnostaa. Valitset sellaisen ilmoituksen missä toinen osapuoli on kertonut enemmän itsestään ja vaikuttaa sosiaaliselta. Ehkä saat todennäköisemmin myös vastauksen tällaiselta henkilöltä. Niin tai mikset menisi suoraan ihan livenä pyytämään jotain mukavaa tyyppiä treffeille. Siinä säästyy aikaa, vaivaa ja huomaa heti tuleeko hommasta mitään.
- Pomo-69
Mulla on laidasta toiseen kokemuksia. Suomalaiset neidit on lopettaneet kirjoittelun hyvinkin herkästi (esim. parin viestin tai kuvan lähettämisen jälkeen). Toisaalta aasialaiset kauniitkin neidot ovat olleet hyvin kiinnostuneita ja kohteliaita vaikka olen lähettänyt heille samalla sävyllä viestiä kuin suomalaisillekin. No ehkä sillä erolla että kulttuurienvälisessä viestinnässä sivistystaso tulee helpommin näkyviin. Kokeile rajojen ulkopuoleltakin, vaikka Venäjältä tai Thaikkulasta. Länsimaissa on liikaa hemmoteltuja kakaroita joilta puuttuu kyky fiksuun kommunikointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873