..riittää, sillä kyhnäämisellä hän on keplotellut näinkin kauan talossa.
SARI ULOS TALOSTA !!!!!!!
12
628
Vastaukset
- huudat?
????????????????
- jotenkin.....
hermoon se pikku seikka??????
- ..........
täällä kyhnää?
- Kyynikko
Kyllä siellä kaikki ovat kyhnänneet. Olli ja Hanne ovat peräti kyhnyttäneet pimeässä ja luulevat nyt, ettei kukaan tiedä.
Kaki on kyhnyttänyt mielestäni eniten talossa;
hän on peräti kyhnyttänyt kaikkien - paitsi Hannen - perää aivan alusta asti. Suoraan sanottuna seksuaalista häirintää.
Jani ja Hanne ovat ns. korkean moraalin kannattajia, mutta näkyy se joskus heilläkin rakoilevan...
Kyhnytys on normaalia ja kivaa toimintaa, varsinkin jos on nuori sinkku. Jos se kovasti häiritsee, voi vaihtaa kanavaa ja katsella luontodokumenttejä, mutta valitettavasti niissäkin eläimet joskus kyhnyttävät!- on ihanaa
oman RAKKAAN kanssa, mutta kun tuolla talossa Sari sillä kyhnäämisellä yrittää koko ajan saada suosiota toisilta. Näin ollen siksi hän on ennen pelastunut äänestykseen joutumiselta. RAKASTAN KYHNÄÄMISTÄ...Hehjehjheh!!!!!!!!!!
talosta lähtee eikä Sari.
- miinuksia vaan roppakaupalla
Sari on kyllä melkein kaikkien inhokki, että varmasti lähtee. Mutta varmistetaan se vielä miinuksilla!
- sie vaan
omasta puolestais.
- Mirella99
Missäs pystymetsässä sitä elellään? Kaikki asukkaatki jotka on tullu ulos sieltä ni on sanonu voittajasuosikikseen Sarin, koska Sari on tosi lämmin ja aito ihminen, todella kauniskin luonnossakin. Saria sitä kannattaa äänestää, ettei turhaan kuluta puhelinlaskuaan
- hyvät perustelut sulla
Mirella99 kirjoitti:
Missäs pystymetsässä sitä elellään? Kaikki asukkaatki jotka on tullu ulos sieltä ni on sanonu voittajasuosikikseen Sarin, koska Sari on tosi lämmin ja aito ihminen, todella kauniskin luonnossakin. Saria sitä kannattaa äänestää, ettei turhaan kuluta puhelinlaskuaan
Se kauneuskohan tän sitten ratkasee?Voin oikeasti kauniina ihmisenä kertoa,että Sari on rupsahtamispisteessä oleva keskinkertaisennäköinen ylimeikattu muija.
- ihana ja vielä ihana sellainen
hyvät perustelut sulla kirjoitti:
Se kauneuskohan tän sitten ratkasee?Voin oikeasti kauniina ihmisenä kertoa,että Sari on rupsahtamispisteessä oleva keskinkertaisennäköinen ylimeikattu muija.
sellainen.Höpönassu.
- mirella99
hyvät perustelut sulla kirjoitti:
Sari on kaunis myös sisältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266