Joten, kaikki joukolla äänestämään SARI pihalle talosta.joo
Sari joutaa
15
645
Vastaukset
- vappu
JANI JOKA SIELTÄ ULOS JOUTAA,ETTÄ OSAA OLLA TYLSÄ TYYPPI!!!!!!!!!!!!!!
Jani ulos talosta. Tylsä tyyppi. Ens viikolla voidaan sitten keskittyä hankkiutumaan eroon Ollista, jotta talossa ei ole enää yhtään uutta asukasta.
- mieluummin soisin
voiton vaikkapa Kakillekin kuin Sarille!
Luulen kuitenkin että perverssit äänestävät Sarin jäämään taloon!
Ilmeisesti miehet seuraavat tätä sarjaa aktiivisemmin.- ihmettä?
siis miehet perverrssejä ,siis oletko joku feministi.
- tavallinen nainen
Se, että nainen käyttää meikkiä, on tekotukkablondi ja kaula-aukko on avara, poistaa siis kaikki luonteenpiirteet naisesta, ja jättää vain stereotypiat jäljelle. Minä pidän sarista, koska hän on aidosti sitä mitä on. Enkä ole aiemmin äänestänyt ketään, mutta nyt taidan osallistua ja antaa sarille plussaa.
- kannatan Saria
hänen mukavan luonteensa vuoksi.
- kohta
kannatan Saria kirjoitti:
Olen viisikymppinen akka,JA PERHEELLINEN.
- silikoneilla mukava luonto ...
kannatan Saria kirjoitti:
Hyvin sanottu, että Sarissa kaikki on aitoa, koska hän on niin epäaito!
- on paras!!!
silikoneilla mukava luonto ... kirjoitti:
Pesee Janit, Ollit ja Kakit mennen tullen, ainut ihminen jolle en voittoa soisi missään tapauksessa on OLLI. Toivon että jonpikumpi naisista voittaa.
- ..........
silikoneilla mukava luonto ... kirjoitti:
sulla on päässäs.
- vain, hus
enemmän Sarista saa irti ulkomaailmassa ku talossa.Suuri pettymys oli!
- dorka!
Ei BB:n ole tarkoitus olla mikään kisa jossa mahdollisimman hyväsydämiset ja nössöt kilpailee keskenään, parhaat tyypit on äänestetty jo typerien katsojien takia ulos (kuten kaarlo..)
ja jäljellä ovat nämä tylsimykset.
Kuitenkin näistä kahdesta valitsen ehdottomasti JANIN jatkoon... Sari on todella lapsellinen, eikä sitä jaksa enää monikaan kuunnella! Ja jos tämänkaltainen ihminen vielä voittaa koko roskan niin huh huh!! Tällaisia tyhmiä blondejako ihmiset arvostaa mielummin oikeasti hyvien tyyppien sijaan, joilla on jopa omia mielipiteitä? Esim. Kale,Jenni,Mira....
Ei voi käsittää!! - tyyliin silleen että
dorka! kirjoitti:
Ei BB:n ole tarkoitus olla mikään kisa jossa mahdollisimman hyväsydämiset ja nössöt kilpailee keskenään, parhaat tyypit on äänestetty jo typerien katsojien takia ulos (kuten kaarlo..)
Kuitenkin näistä kahdesta valitsen ehdottomasti JANIN jatkoon... Sari on todella lapsellinen, eikä sitä jaksa enää monikaan kuunnella! Ja jos tämänkaltainen ihminen vielä voittaa koko roskan niin huh huh!! Tällaisia tyhmiä blondejako ihmiset arvostaa mielummin oikeasti hyvien tyyppien sijaan, joilla on jopa omia mielipiteitä? Esim. Kale,Jenni,Mira....
Ei voi käsittää!!tiäks sä puhe tyyllin. "eikä sitä jaksa enää monikaan kuunnella! Ja jos tämänkaltainen ihminen vielä voittaa koko roskan niin huh huh!!"
- hyvä....
dorka! kirjoitti:
Ei voi käsittää!!toi sun tekstis mutta tuo TYHMÄ BLODI juttu pilasi kaiken. Sorry, Sari on kyllä Hyvä.
- marsun näköistä
ärsyttävää ja kuvottavaa KAKIA!!!!
se joutaa ulos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235