Olli ja EX-tyttöystävä??

Hmmm ???

KUULINKO oikein ? Vai.. Olin kuulevinani viime ma iltana kun olli kertoili sen ex. tyttöystävistä, niin olin kuulevinani että olli sanoi että "hanne on pilannu meidän suhteen" sit kaikki oli et "tääähh" sit hetken päästä jotain et "big brother kertoi mulle" .. tein sillä hetkellä jotain muuta ja havahduin vain noihin sanoihin, pitiköhän paikkansa vai kuulinko ihan väärin ? tietääkö kukaan ?

eli onkohan olli saanu tietoa bbltä et niitten suhde on ohi ja siks vehtaa hannen "vaimon" kanssa niin avoimesti ???

3

2053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on saanut

tiedon bb:ltä, mutta eihän hän siitä voi puhua kun se on sanottu päiväkirjahuoneessa, eli joutuu antaa muiden tavallaan luulla että seurustelee vielä. Ei se varmaan muuten noin paljon Hannen kanssa vehtailis..

• duski

siis mun käsittääkseni toi liittyi siihen että se sai puhua tyttiksensä kanssa puhelimessa päiväkirjahuoneessa, eikä se saanut kertoa siitä muille. tyttis silloin puhelimessa kielsi enää nukkumasta toisten naisten vieressä ja olli lupasi. siitä vieressä nukkumisesta ja tyttiksen mustasukkaisuudestahan se olli puhui heti ton kohdan jälkeen. musta sen sisältö oli jotakuinkin että 'sain big brotherin takia [antoi puhua puhelimessa] tietää ettei tyttis hyväksy että nukun toisten vieressä'.

ja ei se kyllä tyttöystävästään oo exänä puhunut. :P

• Sen verran tiedän että Ollihan keskusteli tyttöystävänsä kanssa puhelimessa PK huoneessa, silloin autotäyttöviikolla, erikoispalkintona Ollille, silloin tyttöystävä kielsi Ollia nukkumasta Hannen kanssa, oli muuten aika outo puhelu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe