Olen ostamassa kanarianlintua mutta ainoa ongelma on että haluaisin tietää ennen kauppaan menoa paljon ne suurin piirtein maksaisivat??
HINTA?? KANARIANLINTU??
3
995
Vastaukset
- -M-
Tuossa viidenkympin tietämissä/nokka taitaa peruskanarialaisen hinta liikkua. Vähän erikoisemmista väreistä voidaan kaupasta riippuen pyytää enemmänkin hintaa, mutta jotain seitsemääkymppiä enempää en kyllä itse kanarialaisesta maksaisi vaikka olisi mikä erikoisuus.
Linnun lisäksi tietysti varusteetkin maksaa, suositellun minimin kokoisia häkkejä alkaa saada noin 80-100 eurolla ja sitten tulee jonkun verran kuppeja, kylpyvateja ja ruokia yms sekalaista irtotavaraa budjettiin vielä päälle. Orret kannattaa hakea lähimmästä pajupensaasta.
Erittäin suositeltava on myös valaisin häkin päälle, esim yhden putken mentävä akvaariovalaisin ja siihen linnuille sopivan loisteputken (päivänvalosävyinen putki jossa on hiukan UV-valoa mukana) saanee 80-100 eurolla. Omaa elämää helpottaa kellokytkin valaistuksen päivänpituuden säätelyssä, niitä saa muutamalla eurolla mistä tahansa marketista tai halpakaupasta. - Jari T
Minä olen myynyt kanarian poikasia 30 €/kpl. Kaupassa maksavat 50-90 €/kpl. Ostin punertavan naaraan 75 €:lla.
- tietämätön =o
haluaisin ostaa kanarian linnun mistä niitä saa halvalla!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076