HINTA?? KANARIANLINTU??

Minävain..

Olen ostamassa kanarianlintua mutta ainoa ongelma on että haluaisin tietää ennen kauppaan menoa paljon ne suurin piirtein maksaisivat??

3

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

Tuossa viidenkympin tietämissä/nokka taitaa peruskanarialaisen hinta liikkua. Vähän erikoisemmista väreistä voidaan kaupasta riippuen pyytää enemmänkin hintaa, mutta jotain seitsemääkymppiä enempää en kyllä itse kanarialaisesta maksaisi vaikka olisi mikä erikoisuus.

Linnun lisäksi tietysti varusteetkin maksaa, suositellun minimin kokoisia häkkejä alkaa saada noin 80-100 eurolla ja sitten tulee jonkun verran kuppeja, kylpyvateja ja ruokia yms sekalaista irtotavaraa budjettiin vielä päälle. Orret kannattaa hakea lähimmästä pajupensaasta.

Erittäin suositeltava on myös valaisin häkin päälle, esim yhden putken mentävä akvaariovalaisin ja siihen linnuille sopivan loisteputken (päivänvalosävyinen putki jossa on hiukan UV-valoa mukana) saanee 80-100 eurolla. Omaa elämää helpottaa kellokytkin valaistuksen päivänpituuden säätelyssä, niitä saa muutamalla eurolla mistä tahansa marketista tai halpakaupasta.

• Jari T

Minä olen myynyt kanarian poikasia 30 €/kpl. Kaupassa maksavat 50-90 €/kpl. Ostin punertavan naaraan 75 €:lla.

• tietämätön =o

haluaisin ostaa kanarian linnun mistä niitä saa halvalla!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe