Pohjoi-Goaa ei voita mikään, mutta mikähän olis hyvä kakkonen, samantyyppinen Aasiassa; paikallisen elämän keskellä turisteillekin biitsipalveluja ja viihtyisiä ravintoloita?
kertokaa hyvät paljon matkanneet
jos Goa ykkönen, mikä se kakkonen?
5
1559
Vastaukset
- Intiaa ei voita mikään
jaa-a,tässäpä pähkinä purtavaksi...Jos nyt Intian vastapainona haluaisit käydä jossain muualla,olisko Kuuba tai Thaimaan Krabi mitään?Samaa olen mäkin pohtinut,kun Pohjois-Goassa on jo useasti tullut käydyksi.
- Jupa 19
Tarviiko Intiaan menijöiden ottaa malaria lääkitys.
- Malariakärpänen
Syö vaan Helioparia.Kyllä siellä Intiassa on niitä iniseviä,jotka levittävät Malariaa.
- ei löydy voittajaa
koitin brasiliaa,palasin coalle,koitin kuub,kävin malediiveilla, palasin pojois coalle,koitin meksikoa palasin pohjoi coalle,nyt vuorossa phuket,ensivuodesta en tiedä,lupasin etten mene ainakaan pohjois coalle.mutta ei sen voittanutta ole vielä ollut.siellä on kaikki kohdallaan!!!!!!!
- jk70
koita ny vaikka taikkulaa aluksi. hiekkaa ja aurinkoa sieltäkin löytyy yllin kyllin ja ympäri vuoden on suoria lentoja. eikä tarvi kattella kerjäläisiä. on kaupunkilomaa, rantalomaa, vuoristolomaa, ja kaikenlaista lomaa. oma neuvoni on että pois turistirysä kusetuksesta. kaupunkeja ja paikkoja löytyy pienellä vaivalla ja hinnalla. kävin itse goalla vuonna 2000, oli niin paljon kurjuutta ja kerjäämistä että ei se ainakaan mua kiinnosta. haluan kuitenkin nähdä ja kokea enkä nököttää hotellin altaalla katselemassa muita suomi turisteja. goalla ei ollu siihen aikaan edes tienviittoja niin paha se kauheen kauaksi mopolla on lähteä. asiat on jo varmaan toisin sielläkin, paitsi kerjääminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748