Miksi EI Mankia takas:

Jäbä28

1. Ootte haluamasa takas taloon heppua, joka katsoo oikeudekseen alkaa riisumaan sammunutta typyä halujansa varten. Sorella ois heräny vasta siinä vaiheesa, ku Manki ois patukkaansa sisään pukkinu.

Täälä jotku vielä yritti laittaa juttua Sorellan piikkiin ja säälitteli Mankin poistamista. On teillä omituinen oikeustaju, jos tapaus josa mies yrittää lupaa saamatta ja toisen autuaan tietämättömänä ollesa alkaa nussimaan sitä, laitetaan naisen piikkiin.

Tietenki ihminen voi pienen pääkoppansa sisällä pyöritellä vaikka minkälaisia syy-seuraus -suhteita, mutta kannatan BB:n käsitystä tapahtuneesta, joka onneks myös on lakiin kirjattu :)

2. Manki on paistatellu keltasen lehdistön mannekiinina poistostaan lähtien. Osa on tod.näk. ollut Mankilta ihan tietoista huomionhakua, naurettavaa sellasta. Kiipeilee lavoille josain Suomineito-skaboisa tms. Ei pellejä taloon. Kaikinpuolin huono roolimalli vaikutteita itteensä imeville 16-vuotiaille ja nuoremmille.

3. Manki tulee BB-Extran:n haastatteluun 23.11. Tuotannolta hiukan huono ja muiden kannalta epäreilu veto ottaa Manki nyt haastatteluun, kun olivat jo tuosa vaiheesa päättäneet ohjelman yllätyskäänteestä. Manki poistettiin talosta selvin perustein eikä saanut haastattelua misään vaiheesa, mutta sitä ei saanut Heidikään.

Edelleenkään, ei Mankin kaltasta pelleä taloon. Pelle sanan varsinaisesa merkityksesä.

Kaarlo, Jenni, Mira: siinä parhaat vaihtoehdot. Kale noista mun valinta: reilusti oma itsensä olla uskaltava ihminen.

12

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi oli extrassa

muistaakiseni pari päivää häädön jälkeen. Muuten on jutussasi hyvä pointti. Mikaa ei edes pysty äänestämään taloon, ei ole ehdokkaiden joukossa. T: Listan nähnyt

• sä muka oot sen listan nähnyt?

• Jäbä28

ja muutenki jos Mankia ei pysty äänestään niin homma ok. No tulipa ainaki tuo Mankin toilailu ja siihen liittyneet ihmisten oikeuskäsitykset uudelleen käsittelyyn :)

• En voi sitä sanoa
        tanzu84 kirjoitti:

sä muka oot sen listan nähnyt?

koska on vaitiolovelvollisuus, mutta Mika, eikä Heidi ole listalla.

• vitsi sentään
        En voi sitä sanoa kirjoitti:

koska on vaitiolovelvollisuus, mutta Mika, eikä Heidi ole listalla.

Opettele ensin mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.

• mitä se tarkoittaa
        vitsi sentään kirjoitti:

Opettele ensin mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.

jos et sitä vielä tiedä. On kielletty kertomasta tietolähde ja henkilöllisyys, ei itse asiaa.

• Nainen.....

"Reilusti oma itsensä olla uskaltava ihminen" Sitähän Mira oli ja sai yleisössä ihan muuta ajateltavaa.Päättäkää jo mitä oikeasti olette mieltä.

• Jäbä28

"Reilusti oma itsensä olla uskaltava ihminen"

Kaarlo, Jenni ja Mira. Kolme hyvää vaihtoehtoa.

• Ruben Stillerin

suosikki voittoon tänäkin vuonna: viime vuonna Perttu, tänä vuonna Kale! Kale tosiaan uskaltaa aidosti olla ihminen; sellasta mallia nuorisolle sois näytettävän.

• gsfdgsrfgrs

Heidi oli Extrassa....

• Kaarlo

takaisin! Eka se ärsytti mua,mut sit kun se äänestettiin pois, mua jäi harmittaa.

• Joka tapauksessa

Väkisinmakaamisesta ja rattijuoppouksista häkki heilahtaa. Nyt ei pojulla enää väliä.. Jos ei ketään yritä astua, oli se nainen tai mies, voisi vaikka puukko heilahdella.. Keittoa runsaasti niin näyttää psyko parhaat puolensa.. Tätähän kaikki haluaa, eikös? Turha puolustella apinaa, vielä ei poju ole ollut Sorellan jutusta käräjillä.. Antaa pojun nauttia perus seteistä, linnassa hänestä tulee yleinen jakorasia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2025
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      85
      1302
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1300
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    Aihe