Miami Nice :) Onko maailmassa toista yhtä kaunista lomanviettopaikkaa, kuin Miami?
Hiekka kuumottaa kivasti jalkoja ja merivesi on lokakuussakin yli 25 asteista, täytyy ottaa taas uusiksi ensi vuonna ;)
Maailman paras
7
1893
Vastaukset
- totuus esiin
ettei ole edes 10. parhaan joukossa kun koko maailma on alueena. Mutta jos sinulle tuo on paras niin olkoon vain. Mutta ei minulle.
- mielipiteesi julki...
Ilmeisesti olet itse käynyt siellä?
Tiesitkö että tämäkin on makuasia, joista on yleisesi tiedossa sellainen piirre, ettei niistä voi kiistellä.
Taidat itse käydä laittomuuksia tekemässä Pattayalla... - joo...
mielipiteesi julki... kirjoitti:
Ilmeisesti olet itse käynyt siellä?
Tiesitkö että tämäkin on makuasia, joista on yleisesi tiedossa sellainen piirre, ettei niistä voi kiistellä.
Taidat itse käydä laittomuuksia tekemässä Pattayalla...Ai ei voi makuasioista kiistellä? Mistäs sitten pitäis kiistellä? Faktoistako?
Mitä Miamiin tulee, niin se on kyllä vallan mainio paikka! - mutta
joo... kirjoitti:
Ai ei voi makuasioista kiistellä? Mistäs sitten pitäis kiistellä? Faktoistako?
Mitä Miamiin tulee, niin se on kyllä vallan mainio paikka!mahtava paikka mutta ei se nyt maailman paras paikka ole missään muodossa, ei edes lähelläkään...ei edes tuossa veden lämmössä. Mutta jonkun paras paikka on navetan ylinen kun ei ole koskaan käynyt toisessa navetassa, makuasia mutta myös nyt järki asia myös.
- kiistellä, faktoista voi.
joo... kirjoitti:
Ai ei voi makuasioista kiistellä? Mistäs sitten pitäis kiistellä? Faktoistako?
Mitä Miamiin tulee, niin se on kyllä vallan mainio paikka!Ja sitä mieltä mä olin, että Miami on paras!
Makuasia, sanoi pastori kun pillua nuoli. - muodossa
mutta kirjoitti:
mahtava paikka mutta ei se nyt maailman paras paikka ole missään muodossa, ei edes lähelläkään...ei edes tuossa veden lämmössä. Mutta jonkun paras paikka on navetan ylinen kun ei ole koskaan käynyt toisessa navetassa, makuasia mutta myös nyt järki asia myös.
No kerros missä muualla on rantaa ja tekemistä yhtä paljon. ainahan voi mennä paratiisisaarelle löhööön mutta miks kun voi mennä solariumiinkin
- samaa mieltä
Jep, hyvä lomapaikkahan tuo, rakastuin varsinkin Miami Beachin rantakatuun ollessani siellä. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005