Pupujussi loikki metsässä ja sitä vastaan tuli merkillinen karvainen otus. Pupu kysyi mikä sinun nimi on? Johon otus vastasi: olen susikoira. Pupu kysyi miksi sinulla on sellainen nimi johon susikoira vastasi: äitini oli susi ja isäni oli koira ja minä olen siitä tulos. Pupu jatkoi matkaa kunnes taas tuli omituinen otus vastaan ja pupu kysyi mikä sinun nimi on? Johon otus vastasi: muurahaiskarhu.
ÄLÄ JAUHA PASKAA HUUSI PUPU!!!
Pupu-Jussi
Moneyman
2
760
Vastaukset
- jatkuu näin
Kun pupu oli tavannut muurahaiskarhun, niin se jatkoi matkaa kunnes vastaan tuli peloittavan näköinen otus. Pupu tältä varovasti kysymään mikä hän on. Johon otus vastasi EVERSTILUUTNANTTI.
- Anonyymi
Ennen everstiluutnanttia tulee poliisikoira ja kaikki luulee, että se oli siinä ja nauravat vaivautuneesti kunnes homma jatkuu everstiluutnantilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319