rinnan pistely

ihmetyttää

toissapäivänä oikean puoleisen rinnan alaosassa tuntui kipua jonkin aikaa ja meni sitten ohi. eilen samassa kohdassa tuntui muutama pisto. Tänään on vain kerran pistänyt. pisto tuntuu nuppineulan pistolta. Luin jostain että yksi rintasyövän oire on pistely. Millaista pistelyä rintasyövässä on?? mitään pattia en ole löytänyt. Myös rinnan alaosa on hieman kipeä siitä rintaliivin kaarituen kohdalta. Onko muilla naisilla tämän kaltaisia oireita? pitäisikö olla huolissaan?

3

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitin jo tuonne eteisvärinää..kohtaan, mutta kun on niin samanlaiset oireet niin en voinut olla vastaamatta. Olen epäillyt sydänkohtausta, lihaskipua, mutta vaivaa on vaan edelleen.Luultavasti tilaan ajan terkkarille. Kipu on tosiaan rinnassa (pistelee )samoin just liivien kohta on niin kipeä ettei voi pitää aina rintsikoitakaan. Olen laittanut kylmägeeliä, venytellyt ja ottanut Panadol 1mg. Ei pitkään auta mutta hetkeksi. Oisko jollain tietoa näihin asioihin Please !!!!!!!

• joo..

Samanmoista pistelyä on myös minulla. Välillä tuntuu ihan rinnanpäässä ja välillä muualla. Kipu ei tunnu koko aikaa, vain välillä. Neuvolassa rinta tunnusteltiin(minulla on 5kk ikäinen poikavauvis), eikä havaittu mitään pattia. Sanoi että kipu on lihasperäistä, se tuntuu juuri neulanpistolta. Tietty itse miettii että mitäs jos se kuitenkin on rintasyöpää.. Lääkäri kyllä koitti rauhoitella että jos olisi syöpää, kipu tuntuisi koko ajan.

• mamis2

Voisi hyvinkin olla peräisin selästä. Selkäranka (selän nikamat, kireys )nimittäin heijastelee aika usein juuri rinnan alle. Kannattaa ottaa selkä puheeksi kun seuraavan kerran menee lääkärille. Yleensä DC-kiropraktikot tai OMT-terapeutit osaavat katsoa parhaiten selän kunnon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe