Ketuttaa niin tämän viikon tilanne. Olisi kiva nähdä kuka nimesi kenetkin. Uskon että pojat pelaa ja äänestää pahimpia vastustajiaan kun taas tytöt äänestävät oman fiiliksen mukaan.
En halua että Hanne lähtee, mutta Sari kun on vastassa niin...paha,paha. Taitaa olla liian kova vastus. Harmi myöskin että Hanne ei tajua että Ollin kanssa keimailu tekee hänelle hallaa täällä ulkomaailmassa. Itseäni ei voisi vähempää kiinostaa niiden flirttailut etc. Hanne on muuten talossa ollevista ihmisistä se inhimmillisin. Ihana mm se sen hihitys=). Jos jonkun kilpailijoista pitäisi rikastua 50 000 euroa niin antaisin ne ehdottomasti Hannelle!
Jos Olli olis ollut äänestyksessä mukana tällä viikolla (olisi varmasti joutunut lähtemään), niin olisi loppukausi ollut tosi jännittävä kilpailu alkuperäisten kilpailijoiden kesken. Harmi!
Ikävä tilanne.Hannen jäätävä.
1
375
Vastaukset
- kuka nimesi kenetkin
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/arkisto.shtml?485538
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017993- 1075637
- 2784962
- 494903
- 763677
- 532906
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328