Teinimaailman megatähdet Christina Aguilera ja Justin Timberlike tekivät 2 v sitten yhteisturneen joka käsitti 40konserttia USAssa ja oli loppuunmyyty jokaista paikkaa myöten. Christina ja Justin myyvät loppuun missä tahansa,tuolloin ylistettiin.
OLivathan molemmat edel.vuonna julkaisseet huippumenesyneet albumit joidenka nimiä kiertuekin kantoi.
Tänä päivänä Aguilera on julkaissut 3.levynsä ja yhä kaukaisemmilta tuntuu ajat v:lta-99 kun Xtina oli vielä kiltti kassamagneetti. Jälkimmäistä on yhä mutta kilttiä popdiivasta ei enää saa millään. B2B-levy menestyy mukavasti,se on ollut 2kk putkeen maailman listoilla ja varsinkin hitti ANOM jyrää kansainväl. listoilla kärkisijoilla edelleen 20vkon jälkeenkin!
Justin on teinipopbändeistä nousseista artisteista menestynein. Laulaja nousi maailmankartalle kuuluilla tyttöystävillään ja N`sync-bändillä mutta tänä pvänä hän voi keikistellä musiikkimaailman huipulla täysin omilla meriitkeillä. Uusin levy myy etenkin USAssa ja pitää top10-listalla paikkaa tiukasti. Justin on aina ollut nopea myymään levyjään julkaisuviikon jälkihetkinä mutta pitkällä tähtäimellä hän usein jää mm.Christina Aguileran jälkeen!
Christina ja Justin
....,.
0
242
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164