Olisiko jollain ollut sama vika tai osaisiko joku auttaa?
Kyse on PS2 konsolille ostamastani Logitech Vibration feedback wheel rattiohjamesta. Kaikki toimii ja kukkuu kuin pitääkin muilla autopeleillä paitsi kun lataa GT4 sisään. Valikoissa pystyy liikkumaan ratin ja polkimien kanssa menemään eteenpäin normaalisti. Mutta kun pitäisi mennä ajamaan, niin polkimet tekee lakon, auton renkaat kääntyy mutta kaasu ja jarru poljin ei sano mitään. Olen yritäänyt optioneista kaikki mahdolliset versiot(2iltaa mennyt) mutta en saa polkimia toimimaan, auto ei hievahdakaan.
Siis kuitenkin luulisin että asetuksissa se vika löytyy, mutta en vaan ole löytänyt ongelmaa. Ja olen jo kysellyt muutamalta tutultakin mutta eivät nekään ole keksineet...? Kiitos jo etukäteen jos vaivaudut vastaamaan!
Polkimet ja GT4-->PS2
Turistina
1
325
Vastaukset
- Turistina
"Ongelma" ratkaistu, kaikki asetukset vaan alkutekijöihin ja siitä sitten. Luulin jo tehneeni senkin mutta mutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096