teitä muita, miksi ihmeessä tämänkin päivän jaksossa lähes kaikki miehet olivat ilman paitaa?
Ukot paidatta?
9
596
Vastaukset
- mummo]
En mä huomannu. Tai no Shawn oli...
- _._._
Ilmeisesti tuo paidatta juoksentelu on ujotenkin "hienoa"!!!! ;D ;D Itse en kyllä mitään ihmeellistä siinä nää... Täåyty myöntää, että kyllä muaki nauratta!! :)
- päivien viemää
shawn on ollu varmaan 3 viikkoo ilman paitaa,aika harvoin esim bradyllä näkee paidan päällä.mut eipä se mitään vaikka miehet siinä ovatkin ilamn paitaa=)
- =))
puhutko suomea?
- =))
=)) kirjoitti:
puhutko suomea?
...
- _._._
=)) kirjoitti:
...
Juu...Olen suomalainen. Olen vaa hiukan hätänen kirjottaja! ;D Katsos esim. ä ja å on aika lähellä toisiaan siis tietokoneen näppäimistös, niin tulee vähän virheitä. :D :D :D
- lööppi49
!!!
- sara
on tosiaan aika hupaisaa seurata kun brady, shawn ja patrick ovat 99 % ajastaan ilman paitaa :D
- Nimetön
mustaki ihmetyttää ku ne on melkeen aina ilman paitaa.onneks kuitenkaa phillip ei oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015