Olen 15/4 kalun omaava.. ympärys ei varmaan yli 12cm. Kävi kuitenkin, niin, että nuolin naiselleni eilen ensin 3 orkkua putkeen jonka jälkeen laitoin munan sisään ja panin häntä ja yhdynnässä tuli sitten 4:s orgasmi.. Sanoi vaan, että "huh, mahan pohjasta asti tuntui" ja oli yhtä hymyä.
Miten se on mahdollista.. eikä mulla oo ees 20 senttistä jormaa. Sanonut aiemmin oma-aloitteisesti, moneen kertaankin, että mulla on sopivan kokoinen ku ei oo liian iso tai liian pieni, koska kummastakin kuulemma kokemuksia.
Arvon normikokoiset herrat? Pitäisikö meidän uskoa naisiamme, jos he tuntuvat nauttivan seksistä täysin rinnoin vai pidättäytyä ajatuksessa, että emme ole riittäviä?
Kokemus naiseni kanssa --> onko normi hyvä?
8
5948
Vastaukset
- 17cm
oot vaan poika rehellinen itsellesi ja muille. Moni 20cm kulli kun on oikeesti 12cm!
- saman kokoinen
mullakin ja lisää ovat naiset omaalotteisesti pyytäneet. Isoksikin ovat sanoneet nuorempana kun enemmänkin tuli vaihdettua naista kun vientiä ja halua oli kokeilla erillaisia naisia.
Monilla ollut kuullemma huomattavasti pienempi.
Nyt kauan vakkari suhteessa ja muijalle kelpaa
hyvin niin kalu kuin suuseksikin ja orkut lähtee.
Ole ylpeä vehkeestäs ja tuosta että haluat ottaa myös huomioon naisesi.
Toivon että saat paljon käyttää taitojas.
t. Herra 15 cm - iso-mela heikki
kerran oli niin saamarin kiree pimppa et viäkin ihmetyttää.. luojan ihme et sai sen 22/5 ujutettua puolittain sisään ja sekin viä kortongilla ku ei antanu paljaalla prkl. ja tosi lyhytkin pillu hyvä jos ees ton 15cm syvä ..:p
sille ois varmaa tuntunu normipippelinkin suurelta! :D - oon sen saatana todennu!!
Joka netissä mittojaan isoiksi ilmoittelee, se kusettaa 100% varmuudella ja on oikeesti pikkumunainen pikkupoika!
- Veeruska*
Kyllä se on niin, että rakastajan taidot ne on mitkä hommassa painaa.
Se, että osaat käyttää sitä jalkojes välissä olevaa kovaa pamppua oikein. Kuuntelet naista, mistä se nauttii... etkä unohda klittaa.
Koolla ei ole merkitystä. Isosta voi kyllä olla haittaa. Mutta kova pitää olla. Onhan se hieno esitellä tuollaista 20 cm jöllikkää jossa suonet pullistelee ja joka herättää naisissa pelon sekaista kunnioitusta.
- pinempi
Ettäs sanon vaan, että mitä pienempi sen parempi !!!!!!!!!
- jollygood
Kyllä pitää paikkansa. Omalla kullalla varmaan joku 16-17cm (en ole mitannu), mutta just oikeen mallinen että osuu g-jutskaan ja aivan paras mitä koskaan olen saanu. On kokemusta isosta ja pienestä mutta ei mitään tähän verrattavaa. Mullakin meni kai kolme vuotta että sain ukkoni edes jotenkin uskomaan etten puhu soopaa. Luulis kyllä meikäläisestä huomaavan että hyvältä tuntuu, ja kyllä se nyt jo sen uskookin. Joten röyhistä rintaa vaan, kyllä se näin on, sopiva on sopiva. Ja korvien völistä on todella paljon kiinni, sä olet varmaan muutenkin huippu mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883