keskimääräistä pitempi,( n. 185cm-188 cm
( 6' 1''-6' 2'')) tummahiuksinen, seksikäs, hyvin karismaattinen, särmikäs, miehisen komea, älykäs. Vaarallisuutta, seikkailullisuutta, tehokkuutta ja maskuliinisuutta tihkuva, vakuuttavan oloinen ja jopa pelkoa herättävä. ei kiiltokuvapoju,cool,
, löytyy charmia joka uppoo naiseen kuin naiseen,
ei hukkaa charmiaan edes kuoleman vaaniessa, tiukoissa tilanteissa toimii tehokkaasti ja pitää pään kylmänä, Kasvot ovat kovan näköiset ja samalla miehisen komeat ja naisten mieleen. Osaa toimia ja käyttäytyä oikein tilanteessa kuin tilanteessa. Jopa hivenen röyhkeä, JA tiukoissa tilanteissa löytyy kovuutta ja tietynlaista raakuutta toiminnassa, ei vetistele koskaan,( paitsi ehkä jos hyvin tärkeä henkilö kyseessä, kuten joku nainen johon tulisesti rakastunut), seksikäs, syvä ja voimakas ääni, rohkea, suhteellisen leveäharteinen, suhteellisen paksut olkapäälihakset. esteettinen, sopusuhtainen ja sopivan lihaksikas vartalo. Ei missään nimessä saa olla liian isot lihakset eikä sellaiset löysät ja erottuvat kehonrakentajan lihakset, vaan sellaiset fyysisesti voimakkaat
"voimamiehen" "piilolihakset", jotka eivät missään nimessä pullistele liiaksi. Kuitenkin suhteellisen hoikahko mies.
Tässä nyt oli jotakin.
Itseasiassa mulla on iskotunut päähän täyd. kuva ihanne Bondista, jollainen sen pitäisi olla, mutta valitettavasti olen surkea piirtäjä ym. joten en saa sitä ulos.
Nykyisistä näyttelijöistä ei kukaan oikein muistuta kuvaani. Joten on perusteltua kysyä:
Missä on tämä henkilö, josta minulla selkeä mielikuva aivoissa?
Ihanteellisen Bondin tulee olla
jeaahah
2
342
Vastaukset
- Nappiin
Ray Stevenson, 193cm.
http://www.imdb.com/name/nm0829032/- mä vaan
Ajatukseni on että... tuubaa, näiden kaikkien bondien lihakset..nippa nappa että en naura, rahat , rikkaus, missä mainitaan että herroilla on rikkauksia, no no , on vaan käyttörahaa, ja teknisiä vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170