Kertokaas tänne kaikkein pahimpia bugeja, mitä teillä on käynyt kyseisessä pelissä.
Pahin bugini oli se, kun pelasin MitB-matsia. Kaverini rupesi kiipeämään tikkaita ja itse asetin tikkaat niitä vasten, jotta voisin iskeä hänet alas sieltä. Jotakin kuitenkin meni pahasti mönkään ja yhtäkkiä vaan hahmoni hävisi pelistä! Kaverini sitten voitti matsin ja kiva v*tutus jäi sitten päälle :).
P.S: Pelatkaa matsia jollakin areenalla, missä selostavat Cole & Tazz. Sitten riko selostuspöytä, missä Cole & Tazz ovat. Lähde kauemmas rikkoutuneelta alueelta ja jää katsomaan selostajia ja odota kunnes he istahtavat. Sitten katso miten Tazz istuu :D. Itse repesin pahanpäiväisesti tuolle.
SvR07 bugeja.
Badass
2
204
Vastaukset
- Striper
Noh. Vedin Batistalla Batista Bombia ja selostaja huusi RKO!
Sitten lähdin kiipeäämään tikkaita, joku otti ne tikkaat pois altani ja kiipesin ylöspäin ilmassa.
Muuten oon huomannu ton saman Tazz jutun. Aika hyvä =)- Badass
Toi tikkaat-bugi toimi myös vanhemmassa pelissä, eli kun laitoit tikkaat turvavallille ja lähdit kiipeämään niitä. Selostusongelmat on pahin virhe THQ'lta pitkään aikaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259