Sain tietää eilen seitsemännen kirjan nimen, jonka Row on jo paljastanut.
Seiskakirjan nimi on:
HARRY POTTER JA MOOSEKSEN PERINTÖ
SEISKAKIRJAN NIMI (SPOIL.!)
9
1024
Vastaukset
Rowling ei ole vielä paljastanut nimeä. Kun Rowling sen tekee, hän paljastaa sen omilla virallisilla kotisivuillaan.
- M.I.C
Porukka otta tosissaan kaiken mitä jotkut kirjoittaaaa!
- Jyrki Viertola
M.I.C kirjoitti:
Porukka otta tosissaan kaiken mitä jotkut kirjoittaaaa!
Toiset ottaa kaikki pikku vitsit ihan liia tosissaa ku ovat sellasia besservissereitä olevinaa. naurettavia tollaset joka paikan kommentaattorit ja vinkujat.
- Vaakkuli
Niinpä.. Ja se Mooseksen perintö ois kyl aika outo nimi.. En usko et se on jo paljastanu sitä nimeä.. :S
- vat
Aloittaja ootko alakylästä
- hillurei
Mitä!!!!!!!!! ONKO SE SEN PALJASTANUT???!!!!!!! ONKO TÄMÄ TOTTA, JOS ON, MIKSEI SITÄ OLE MUUALLA MAINITTU!!!???????????????????????
t. ikuinen potterfani - *herm_ione*
^otsikko^
- M.I.C
New poverfull wizars is born. Tai farewell Harry.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235